Fireberry by powerlink | עיצוב עמוד #crm

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

.

🎁רוצים לנסות את Firebrry ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : http://bit.ly/PowerLinkCRM

.

העיצוב של עמודי המערכת משפיע ישירות על השימושיות שלה. במאמר הזה תגלו איך להפוך את פיירברי לכלי עבודה פרקטי ופשוט לצוות – כך שה־CRM יעבוד בשבילכם, ולא להפך.


עיצוב נכון בפיירברי: הסוד לגרום לצוות שלכם לעבוד באמת עם ה־CRM

מערכת CRM יכולה להיות הנכס הכי חזק בעסק – או פיל לבן שמעלה אבק. הכל תלוי בפרט אחד קריטי: עד כמה היא נגישה, פשוטה ונוחה לשימוש לצוות שלכם.

במדריך הזה – המבוסס על סרטון ההדרכה של חמיש ריימן מחברת Ryse – תלמדו איך לעצב את העמודים במערכת Fireberry כך שיתאימו בדיוק לצרכים של אנשי המכירות, שירות הלקוחות או המזכירה – ויגרמו להם לרצות להשתמש במערכת, ולא להימנע ממנה.


למה עיצוב העמודים כל כך חשוב?

רוב העסקים מתקינים CRM – אבל רק חלק מהם באמת מצליחים לגרום לצוות להשתמש בו ביום-יום. למה?
כי מערכת לא נגישה, מסורבלת או "מכוערת" פשוט לא מזמינה עבודה.

לעומת זאת, עיצוב נכון וויזואלי – כזה שמציג רק את מה שחשוב, בצורה ברורה ונעימה – משפר את השימושיות, חוסך זמן ומעלה את אחוזי הסגירה.


הכלים ש-Fireberry מציעה לעיצוב העמודים

פיירברי מאפשרת שליטה מלאה על מבנה העמודים בעסקה, ליד או לקוח – כולל גרירה של רכיבים (קומפוננטות), הוספת טקסטים, תנאים לוגיים, צבעים, סמלים ועוד.

🔹 קומפוננטות – בלוקים ויזואליים לפי הצורך:

  • כותרת הרשומה – מוצגת תמיד בראש.

  • שדות חשובים – לדוגמה: מחיר, סטטוס, דדליין – מוצגים מיד לעין.

  • רשומות מקושרות – לקוחות, אנשי קשר, משימות, קריאות שירות.

  • הערות / Stream – לתיעוד שיחות, משימות, מיילים וקבצים.

🔹 פייפליין ברור לפי סטטוסים

ניתן ליצור Pipeline חזותי לפי שלבים בעסקה (לדוגמה: ליד חם → פגישה → הצעה → סגירה), ולראות את ההתקדמות במבט אחד.


דוגמה לייעול תהליך גבייה באמצעות עיצוב חכם

אם שלב העסקה הוא "נשלח תשלום", אפשר להציג תזכורת אוטומטית לגבייה.
אבל אם הסטטוס משתנה ל"התקבל תשלום" – הקובייה נעלמת אוטומטית.
כך המערכת מתריאה רק כשצריך, ולא מעמיסה מידע מיותר.


יתרונות השיטה:

קלות שימוש לצוות: השדות החשובים קופצים לעין.
פחות טעויות: אין צורך "לחפש" מידע בעמודים מבולגנים.
שקיפות ניהולית: אתם כמנהלים רואים במבט אחד את מצב הלידים והעסקאות.
התאמה אישית מלאה: לכל עסק – לפי התהליכים הספציפיים שלו.


לסיכום – עיצוב נכון = שימוש נכון

אם אתם רוצים שצוות המכירות באמת יכניס מידע, יעדכן סטטוסים וישתמש ב־CRM – אתם חייבים להפוך אותו לכלי נעים, ברור ונוח. פיירברי מאפשרת לעשות את זה – והשמיים הם הגבול.

זקוקים לעזרה בעיצוב המערכת, או רוצים לייעל את התהליכים שלכם בעזרת Fireberry ו־CRM מותאם אישית?
📞 צרו קשר עם המומחים של Ryse.co.il – ונשמח ללוות אתכם שלב-שלב.

.

🎁רוצים לנסות את Firebrry ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : http://bit.ly/PowerLinkCRM

.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​