Fireberry by powerlink | מרכז מידע SOP גיוס והכשרת עובדים #crm

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק :
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
כלי העל שיאפשר לך לשלוט בכל המערכות העסקיות שלך במהירות מהמקלדת
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד. לחצו על הלינק להטבות שוות :
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו על הקישור עכשיו !
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט, להטבות והנחות לחצו על הלינק
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מערכת האוטומציה המתקדמת בעולם בשילוב של AI AGENTS לבניה של עוזרים חכמים לעסק
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
רוצה לגדול מפרילנסר לסוכנות אוטומציה ? מלא את השאלון הבא כדי להגיש מועמדות :

.

🎁רוצים לנסות את Firebrry ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : http://bit.ly/PowerLinkCRM

.

איך מרכז מידע בתוך CRM יכול לחסוך לכם זמן וכאבי ראש בהכשרת עובדים – הדרכה על Fireberry

.

למה בכלל לבנות מרכז מידע בתוך מערכת CRM?

אחד האתגרים הכי גדולים של עסקים בצמיחה הוא העברת ידע לעובדים חדשים. כל עובד חדש דורש זמן, סבלנות, קבצים מפוזרים בדרייב, סרטונים ביוטיוב, חוזים בגוגל דוקס… ובסוף, הרבה מהידע פשוט "נופל בין הכיסאות".

בסרטון הזה, חמי שריימן מחברת RYSE מסביר איך ליצור מרכז מידע מסודר בתוך מערכת Fireberry – כזה שמרכז את כל הידע הארגוני במקום אחד נגיש, מחפש, ויעיל.


אז מה זה בכלל מרכז מידע?

מרכז מידע הוא בעצם אובייקט בתוך Fireberry שבו אפשר לשמור את כל התוכן החשוב של העסק:

  • תסריטי שיחה

  • הקלטות של שיחות מכירה

  • סרטוני הדרכה

  • חוזים וטפסים

  • צ’קליסטים לפי תפקידים

  • נהלי עבודה מסודרים

כך, במקום לשלוח לעובד לינק לדרייב, ועוד לינק ליוטיוב, ועוד קובץ במייל – הכול מרוכז במקום אחד, בתוך ה-CRM עצמו.


דוגמה: הכשרת נציג מכירות

נניח שאתם מגייסים נציג חדש לצוות המכירות:

  • הוא צריך לעבור על תסריטי שיחה

  • לראות דוגמאות מוקלטות

  • להבין את שלבי תהליך המכירה

  • לחתום על חוזה עבודה

  • ולעבוד לפי צ’קליסט קבוע

במקום לשלוח לו עשרות לינקים ומסמכים, מרכז המידע ב-Fireberry נותן לו גישה לכל מה שהוא צריך – בפורמט מסודר לפי מחלקות, עם תגיות, קישורים, קבצים, משימות, והערות.


היתרונות של מרכז מידע בתוך Fireberry

  • צמצום זמן ההכשרה מ-שבועות ל-ימים

  • סדר וארגון – סוף לקפיצות בין יוטיוב, דרייב ודוקס

  • חיפוש נוח ומהיר של כל מידע

  • שיתוף פעולה בצוות – אפשר להצמיד משימות ולעקוב אחרי עדכונים

  • חיבור טבעי לתוך סביבת העבודה – העובדים מתרגלים לעבוד עם ה-CRM כבר מהיום הראשון


איך מתחילים?

  1. היכנסו ל-Fireberry וחפשו את האובייקט "מרכז מידע"

  2. אם הוא לא קיים – לחצו על "עוד" והוסיפו אותו

  3. התחילו להזין תכנים לפי מחלקות: שיווק, מכירות, ניהול, שירות ועוד

  4. צרפו קישורים, קבצים, סרטונים, תיעוד – ואל תשכחו לעדכן ולהשתמש במרכז הזה ביום-יום


לסיכום

מרכז מידע ב-Fireberry הוא פתרון פשוט וחכם להכניס סדר, לחסוך זמן ולהכשיר עובדים בצורה יעילה יותר. במקום לרדוף אחרי חומרים – תנו להם הכול במקום אחד.

אם אתם רוצים שנעזור לכם להקים מערכת CRM בהתאמה אישית לעסק – כולל מרכז מידע, אוטומציות, ותהליכי עבודה – צרו איתנו קשר דרך האתר, המייל או הטלפון. אנחנו כאן כדי להפוך את העסק שלכם לעסק על אוטומט 💡

.

🎁רוצים לנסות את Firebrry ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : http://bit.ly/PowerLinkCRM

.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​