Fireberry by powerlink | חיבור מרכזיה טלפונית Voicenter #crm

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק :
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
כלי העל שיאפשר לך לשלוט בכל המערכות העסקיות שלך במהירות מהמקלדת
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד. לחצו על הלינק להטבות שוות :
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו על הקישור עכשיו !
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט, להטבות והנחות לחצו על הלינק
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
רוצה לגדול מפרילנסר לסוכנות אוטומציה ? מלא את השאלון הבא כדי להגיש מועמדות :

.

🎁רוצים לנסות את וויסנטר ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : 🎁 https://voicenter.co.il/referral/Ryse

.

רוצים לשלב שיחות טלפון ישירות מתוך מערכת ה-CRM שלכם? כך תחברו בין מרכזיית VoiceCenter לבין Fibery (פאורלינק לשעבר) ותיהנו מחיוג בקליק, הקלטות אוטומטיות ותיעוד מלא של שיחות במערכת.


אינטגרציה בין מרכזיית VoiceCenter למערכת Fireberry CRM – הדרך החכמה לנהל את השיחות בעסק

ניהול שיחות טלפון הוא חלק קריטי בתקשורת עם לקוחות, במיוחד בעסקים שמתבססים על שיווק ומכירה. אחת הדרכים לשפר את היעילות היא לחבר בין מערכת הטלפוניה (מרכזיה) לבין מערכת ה-CRM – ובדיוק על זה דיברנו בסרטון המלא עם אלון מטרחטנברג, מנהל המכירות של פייברי ישראל.

למה לחבר בין מרכזיה ל-CRM?

החיבור מאפשר לכם:

  • 📞 לבצע שיחות ישירות מה-CRM באמצעות Click to Call

  • 🎙️ לשמור הקלטות של השיחות אוטומטית בכל כרטיס לקוח

  • 📋 לקבל תיעוד מלא של שיחות נכנסות ויוצאות – כולל משך השיחה, מי חייג, מתי ולמי

איך זה עובד בפועל?

אלון הציג את האינטגרציה בין מרכזיית VoiceCenter למערכת Fireberry CRM (פאורלינק לשעבר) והראה שלב אחרי שלב איך זה קורה:

1. עלות ותהליך החיבור

  • החיבור כרוך בתשלום חד פעמי  (מבוצע מול צוות התמיכה של פייברי)

  • כל ההגדרות נעשות מאחורי הקלעים, וללקוח לא נדרש ידע טכני

2. חיוג ישירות מהמערכת

  • נפתח כרטיס לקוח בפייברי ובו מספר טלפון

  • לחיצה על המספר >> שיחה יוצאת אוטומטית דרך מערכת ווייס סנטר

3. הקלטות ושמירת שיחות

  • כל שיחה מוקלטת אוטומטית ונשמרת כ"רקורד" (Phone Call) בכרטיס הלקוח

  • ההקלטות מגיעות דרך API מ־VoiceCenter ומופיעות ישירות בממשק של פייברי

4. חלון שיחה ייעודי

  • נפתח חלון קטן שמציג את שם הלקוח, שם הנציג המטפל, זמן שיחה ומספר טלפון

  • חוויית עבודה נוחה גם אם עובדים עם כמה מסכים במקביל

שאלות נפוצות שעלו בסרטון:

  • האם צריך להחליף מספר טלפון? לא, ניתן לעבוד עם המספר הקיים

  • מה קורה אם לא עונים לשיחה? גם שיחות שלא נענו נרשמות ונשמרות במערכת

  • האם יש תמיכה מלאה בחיבור? כן! צוות פייברי מלווה אתכם בתהליך ההתממשקות


למה כדאי להטמיע את החיבור הזה בעסק שלכם?

שיפור חוויית הלקוח – כל שיחה מתועדת ומוקלטת
יעילות מקסימלית – לא מחפשים יותר ידנית שיחות או מספרים
מעקב אחר שיחות מכירה – מושלם לניהול צוותי מכירות ושירות
שקט נפשי – המידע מגובה ומתועד בצורה מסודרת


רוצים לחבר גם אתם את מערכת Fireberry למרכזיית VoiceCenter ולהתחיל לעבוד בצורה חכמה יותר?

📲 השאירו פרטים באתר שלנו ונשמח לעזור לכם:

👉 www.ryse.co.il

.

🎁רוצים לנסות את וויסנטר ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : 🎁 https://voicenter.co.il/referral/Ryse

.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​