
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

בהדרכה נציג מערכת אוטומטית שבנינו ללקוח שמקבל מאות, ואפילו אלפי לידים בכל חודש. הבעיה? הרבה מהלידים האלו לא רלוונטיים – מספרי טלפון לא תקינים, אימיילים פיקטיביים, או סתם אנשים לא רציניים.
הפתרון? מערכת סינון אוטומטית שמשלבת בין טופס, WhatsApp ו-Airtable.
הטופס ממולא באתר הלקוח – מדובר בטופס מותאם, לא טופס רגיל של Airtable.
ברגע שהטופס נשלח, המערכת שולחת אוטומטית הודעת WhatsApp ללקוח הפוטנציאלי:
"היי, ראינו שהתעניינת לגבי מוצר מסוים, רק רצינו לשאול – קיבלת מענה לפנייה שלך?"
הבחירות הן: כן / לא / לא רלוונטי.
בהתאם לתשובה, ה-CRM ב-Airtable מסמן אוטומטית את הליד כ-engaged – כלומר, אדם שיצר אינטראקציה אמיתית.
אם הליד ענה – הוא גם מקבל מידע נוסף בוואטסאפ, שמותאם אוטומטית לפי מה שסימן.
כל הסינון הזה מתבצע לפני שהליד בכלל מגיע לאנשי המכירות – חוסך זמן, מאמץ, ומגביר את הדיוק.
כשלידים מגיעים בכמויות כאלה, אי אפשר לאפשר לכל אחד להיכנס לתוך הפאנל השיווקי או המכירותי בלי סינון.
אחרת – צוות המכירות פשוט טובע.
האוטומציה הזו עוזרת לנו:
לזהות לידים אמיתיים ורלוונטיים
לתת מענה מהיר אוטומטי
לחסוך זמן יקר של נציגים
לנתב לקוחות למסלול הנכון לפי תחום עניין
השאירו פרטים באתר שלנו:
👉 www.ryse.co.il