7 סיבות להפסיק להשתמש באקסל לניהול לקוחות 🤚🛑

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

עדיין משתמשים באקסל או גוגל שיטס לניהול לקוחות? זה עולה לכם בזמן, בטעויות, ובמכירות. במאמר הזה נסקור 7 סיבות קריטיות למה הגיע הזמן לשדרג למערכת CRM חכמה שתחסוך לכם כאב ראש – ותגדיל את ההכנסות.


נמאס לכם מאקסל? כך תדעו שהגיע הזמן לעבור למערכת CRM מקצועית

האם גם אתם מנהלים את רשימת הלקוחות שלכם בגוגל שיטס או אקסל? אם כן – אתם לא לבד. אבל אתם גם לא מתנהלים נכון.

אקסל אולי התחיל כפתרון זמני, אבל ככל שהעסק גדל – הוא הופך לצוואר בקבוק שמעכב אתכם.
במאמר הזה נסקור את 7 הבעיות המרכזיות באקסל, ונראה איך מערכת CRM יכולה לפתור אותן – ולהביא את העסק שלכם לרמה הבאה.


1. אין הרשאות – כולם רואים הכל

באקסל, קשה לנהל מידע בצורה מבוקרת.
אין חלוקה נוחה להרשאות לפי תפקיד: אנשי המכירות, השיווק, והשירות – כולם רואים את אותו הגיליון.
לעומת זאת, ב־CRM אתם מגדירים בדיוק מי רואה מה – ומונעים טעויות או מידע רגיש שזולג למחלקות הלא נכונות.


2. שיתוף מידע בין מחלקות – כאב ראש מתמשך

לכל מחלקה יש צרכים שונים:

  • אנשי שיווק צריכים לראות מקורות הגעה של לידים

  • אנשי מכירות צריכים לדעת באיזה שלב נמצא כל לקוח

  • מחלקת שירות צריכה מידע על לקוחות קיימים בלבד

במקום לייצר גיליונות נפרדים ולבזבז זמן על "העתק-הדבק" – פשוט יוצרים כרטיס לקוח אחד מסודר, שמציג לכל אחד בדיוק את מה שהוא צריך.


3. מעקב אחרי לקוחות = כאוס

לקוח חדש נכנס → אתם מעתיקים אותו לגיליון אחר → עוד אחד למחלקת הכספים → עוד אחד לשירות…
וכך זה ממשיך.

במערכת CRM מקצועית – הליד נכנס פעם אחת, ומקושר אוטומטית לכל המחלקות והשלבים הרלוונטיים. בלי כפילויות, בלי טעויות, ובלי עבודת כפיים מיותרת.


4. חיפוש מידע = בזבוז זמן יומיומי

חיפוש לקוח באקסל? תתפללו שהוא לא מופיע פעמיים, שכתבתם את השם נכון, ושלא שכחתם לעדכן עמודה חשובה.

ב־CRM, פשוט מקלידים את השם – ומקבלים את כל ההיסטוריה שלו מולכם בלחיצת כפתור.
קל, מהיר, ויעיל.


5. סדר = המפתח לאפקטיביות

אקסל זה כמו סל כביסה – תנסו למצוא בו פריט אחד ספציפי, ותמצאו את עצמכם הופכים את כל הסל.
CRM זה כמו ארון בגדים מסודר – אתם יודעים בדיוק איפה כל דבר נמצא, ומה לעשות איתו.

רוצים לדעת מי הלקוח, מה הסטטוס, מי איש הקשר, מה סוכם, ומה הבא בתור? הכל שם. ברור. מתועד. ומוכן לפעולה.


6. עסק = הרבה מרכיבים

עסק רציני כולל לקוחות, לידים, משימות, עובדים, קמפיינים, הצעות מחיר, גבייה, שירות לקוחות…
במקום לפצל הכל ל־20 גיליונות צבעוניים, פשוט מרכזים הכל במקום אחד.
CRM איכותי כמו זה שבונים אצלנו ב־RYSE נותן לכם שליטה מלאה בעסק ממסך אחד.


7. אי אפשר לגדול עם אקסל

אולי היום יש לכם רק כמה לקוחות בחודש – אבל מה יקרה כשהקמפיינים יתחילו לעבוד באמת?
איך תעקבו אחרי עשרות לידים ביום, פולו־אפים, סטטוסים, תשלומים ושירות?

אקסל יקרוס. ואתם יחד איתו.
CRM עם אוטומציות שואב את כל הלידים מהאתר, פייסבוק, גוגל ומייל – ומתעד את הכל אוטומטית. בלי מגע יד אדם.


לסיכום: אקסל טוב לטבלאות – לא לניהול עסק

אם אתם עדיין מנהלים את הלקוחות שלכם באקסל, אתם כנראה מבזבזים עשרות שעות בחודש – ולא יודעים כמה כסף אתם מפסידים בגלל טעויות, כפילויות, או לידים שנפלו בין הכיסאות.

זה הזמן לעבור לניהול חכם.
אנחנו ב־RYSE בונים עבור עסקים בדיוק כמוכם מערכות CRM מותאמות אישית, עם אוטומציות מתקדמות, והתאמה מלאה לצרכי העסק.

רוצים לשמוע איך זה יכול להיראות אצלכם?
לחצו כאן כדי לתאם שיחה איתנו 

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​