5 טעויות של בעלי עסקים בהטמעת CRM

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק :
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
כלי העל שיאפשר לך לשלוט בכל המערכות העסקיות שלך במהירות מהמקלדת
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד. לחצו על הלינק להטבות שוות :
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו על הקישור עכשיו !
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט, להטבות והנחות לחצו על הלינק
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
רוצה לגדול מפרילנסר לסוכנות אוטומציה ? מלא את השאלון הבא כדי להגיש מועמדות :

5 הטעויות הנפוצות שבעלי עסקים עושים כשהם מטמיעים מערכת CRM

בהדרכה של היום ריכזתי לכם 5 טעויות שבעלי עסקים עושים שוב ושוב כשמדובר בהטמעת מערכת CRM. אנחנו נתקלים בהן כל הזמן.

למי שלא מכיר – אני חמי שריימן, הבעלים של חברת RYSE, שבה ביצענו כבר מעל ל-350 הטמעות CRM ואוטומציה לבעלי עסקים – החל מעסקים קטנים ועד חברות עם מעל 50 עובדים. כל מערכת שאנחנו מטמיעים מותאמת אישית לעסק, ומהניסיון הזה אספתי לכם את התובנות החשובות באמת.

טעות 1: לחשוב שמערכת CRM תפתור את כל הבעיות בעסק

זאת אחת הטעויות הכי נפוצות. מערכת CRM היא לא פתרון קסם – היא שיקוף של מה שקורה בעסק. אם התהליכים שלכם מבולגנים – גם המערכת תיראה מבולגנת. אם לא הגדרתם מראש בצורה מסודרת איך הדברים צריכים לעבוד – המערכת פשוט לא תעבוד כמו שצריך.

לכן, לפני כל הטמעה, חייבים לעשות אפיון מדויק לכל התהליכים בעסק: שיווק, מכירות, שירות, תפעול ועוד. מערכת CRM שנבנית על אפיון לא מדויק – תיכשל. נקודה.

טעות 2: "כל המערכות אותו דבר, אז נבחר בזולה ביותר"

נכון, יש הרבה פיצ'רים שחוזרים על עצמם בין מערכות: ייבוא מאקסל, חיבורי אוטומציה, ניהול משימות, יומן וכו'. אבל יש הבדלים מהותיים בין מערכות – בממשק, ביכולות, בגמישות, באינטגרציות, וכמובן – בהתאמה לשלב שבו העסק נמצא.

מערכת CRM זה משהו שבונים קדימה – לפחות לחמש שנים, ועדיף ל-10+. בחירה זולה עשויה לעלות ביוקר בהמשך. אני רואה את זה כל הזמן – לקוחות שבוחרים מערכת רק לפי המחיר, ומגלים שהיא לא מתאימה לצרכים. ואז? משלמים שוב, ובונים מחדש.

טעות 3: להטמיע את המערכת לבד

יש בעלי עסקים שחושבים: "אני טכנולוגי, אני אטמיע לבד – מה הבעיה?" אז כן, אם יש לכם ידע עסקי עמוק, זמן פנוי, הבנה מלאה בתהליכים ובעולמות כמו אוטומציה, שיווק, שירות, תפעול ופיננסים – אולי תצליחו.

אבל מה שקורה לרוב האנשים זה שהם בונים מערכת לא מדויקת, בלי מענה לכל התהליכים, ואז צריכים לשלם פעמיים: פעם אחת על הזמן והאנרגיה שהשקיעו, ופעם שנייה למומחה שיבוא ויתקן את הטעויות.

טעות 4: "אין לי זמן לזה עכשיו, נדחה את זה"

אני שומע את זה הרבה: "אין לי זמן להטמיע CRM, אולי אחר כך". אבל אם כבר יש כאב בעסק – כמו לידים שנופלים בין הכיסאות, אין פולואפים, אין תזכורות, משימות מתפספסות – הדחייה רק תחמיר את הבעיה.

זה כמו שן כואבת – אם תדחה טיפול, אולי תצטרך טיפול שורש. בעסק זה אומר יותר כסף אבוד, יותר עבודה ידנית, יותר תסכול. חבל.

טעות 5: לרצות הכל עכשיו

עוד טעות נפוצה – לרצות לבנות הכל, עכשיו. כל התהליכים, כל החלומות, כל האוטומציות בפעם אחת. זה רק יגרום לפרויקט להיגרר חודשים מיותרים, ולהתמלא בפיצ'רים שאף אחד לא ישתמש בהם.

ההמלצה שלי – לבנות אפיון שמפריד בין מה שחשוב עכשיו, למה שהוא חלק מהחזון לשנים הבאות. אחר כך לבחור מערכת שתתאים גם לעכשיו וגם לעתיד. ולבנות אותה בשלבים, כדי שיהיה קל להטמיע אותה עם כל הצוות.


אם אתם מתלבטים איזו מערכת מתאימה לכם, צריכים עזרה בבניית אפיון, בהטמעה או רק רוצים להתייעץ – אנחנו פה בשבילכם.
מוזמנים להשאיר פרטים באתר, ואנחנו נחזור אליכם ונעזור לכם לבנות מערכת CRM שתעבוד באמת.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​