3 מדדים שהקפיצו לאנשי מכירות של הלקוחות שלנו את הביצועים ב40% 🤑 Sales Boost

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק :
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
כלי העל שיאפשר לך לשלוט בכל המערכות העסקיות שלך במהירות מהמקלדת
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד. לחצו על הלינק להטבות שוות :
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו על הקישור עכשיו !
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט, להטבות והנחות לחצו על הלינק
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
רוצה לגדול מפרילנסר לסוכנות אוטומציה ? מלא את השאלון הבא כדי להגיש מועמדות :

מה הופך איש מכירות טוב למצטיין? במאמר הזה תגלו שלושה מדדים קריטיים שיעזרו לכם או לצוות המכירות שלכם למכור יותר, להתייאש פחות – ולהביא תוצאות מהר יותר.


שלושה מדדים שמקפיצים ביצועים לצוות המכירות שלכם

אחוזי השחיקה בעולם המכירות גבוהים – וזה לא מפתיע. מדובר בעבודה אינטנסיבית, עמוסה בשיחות, פולו-אפים, ניהול התנגדויות, ולפעמים… גם אכזבות.
אבל אם אתם רוצים לעזור לאנשי המכירות שלכם (או לעצמכם, אם אתם מוכרים בעצמכם) לשמור על אנרגיה גבוהה לאורך זמן ולהשיג תוצאות – שלושת המדדים הבאים הם חובה.

1. זמן ממוצע לסגירת עסקה

כמה זמן עובר מרגע שליד נכנס ועד שהוא חותם על עסקה?

המדד הזה אולי נשמע טריוויאלי, אבל הוא משנה לגמרי את התפיסה של איש המכירות לגבי תהליך המכירה.
לדוגמה: אם אתם יודעים שבממוצע עסקה נסגרת תוך 30 ימים – אין סיבה להיכנס ללחץ ביום ה-10 או ה-15.
במקום לוותר מוקדם מדי, איש המכירות יכול להמשיך לתקשר, לשלוח ערך, ולתחזק את הקשר עם הלקוח בלב שקט.

במערכת CRM כמו Pipedrive, אפשר לראות בצורה ברורה את הזמן הממוצע לכל עסקה – נתון שמעניק ודאות ושקט נפשי.

💡 המלצה: שלבו את המדד הזה בדוחות היומיים של אנשי המכירות שלכם. זה ישמור אותם ממוקדים וימנע שחיקה מיותרת.


2. מספר הפולו-אפים עד לסגירת עסקה

לפי נתונים של Salesforce:

  • רק 2% מהלקוחות סוגרים עסקה כבר בפנייה הראשונה.

  • 80% מהעסקאות נסגרות בין הפנייה החמישית לשניים-עשר.

מה זה אומר בפועל?
שאם לא עקבתם אחרי הליד לפחות 5–10 פעמים – ויתרתם מוקדם מדי.

אבל חשוב להבין: פולו-אפ זה לא רק שיחת "נו, החלטת?".
פולו-אפ יכול להיות מייל עם ערך, וואטסאפ עם סרטון רלוונטי, תיוג בפוסט, קפה אקראי – כל דבר שמחמם את הקשר ומחזיר את הליד למודעות.

💡 המלצה: קבעו מינימום פולו-אפים לכל ליד (לדוגמה: לפחות 10) והטמיעו מערכת שמנטרת את המספר הזה.


3. אחוזי המרה ממוצעים

כמה מתוך הלידים שהגיעו – באמת הופכים ללקוחות משלמים?

המדד הזה מאפשר לכם:

  • לזהות צווארי בקבוק בתהליך.

  • להבין אם הבעיה בשלב הסגירה, בתסריט המכירה, או אולי באיכות הלידים עצמם.

  • להציב יעדים ריאליים ולקבל תמונה ברורה על הביצועים של כל איש מכירות.

אם אתם יודעים שהאחוז הממוצע שלכם הוא 20%, ואיש מכירות מביא 5% – אתם כבר יודעים איפה צריך להשתפר.
אם הוא מביא 40% – אתם יודעים שיש פה כוכב.

💡 המלצה: שלבו את הנתון הזה בדוחות שבועיים והשוו בין אנשי המכירות כדי לאתר כיוונים לשיפור או השראה.


לסיכום: מספרים שמייצרים תוצאות

בין אם אתם צוות של שניים ובין אם עשרים – שלושת המדדים האלה הם מפת דרכים לשיפור ביצועים במכירות:

  • זמן ממוצע לסגירת עסקה

  • מספר פולו-אפים עד סגירה

  • אחוזי המרה

הם מעניקים לאיש המכירות ודאות, מוטיבציה, ותמונה ברורה של ההצלחה שלו.

רוצים עזרה בהקמה וניטור של המדדים האלו במערכת CRM מותאמת אישית לעסק שלכם?
אנחנו ב-RYSE מתמחים בבניית מערכות CRM עם אוטומציות חכמות שעוזרות לעסק למכור יותר, בלי לשחוק את הצוות.


🔗 לחצו כאן לפרטים נוספים ולהקמת מערכת CRM מותאמת לעסק שלכם:
👉 https://www.ryse.co.il

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​