מפחד ש-CRM יהפוך לפיל לבן בחברה ?

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק :
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
כלי העל שיאפשר לך לשלוט בכל המערכות העסקיות שלך במהירות מהמקלדת
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד. לחצו על הלינק להטבות שוות :
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו על הקישור עכשיו !
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט, להטבות והנחות לחצו על הלינק
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מערכת האוטומציה המתקדמת בעולם בשילוב של AI AGENTS לבניה של עוזרים חכמים לעסק
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
רוצה לגדול מפרילנסר לסוכנות אוטומציה ? מלא את השאלון הבא כדי להגיש מועמדות :

הפחד שה-CRM יהפוך לפיל לבן בעסק? במאמר הזה נפרט איך לשלב את הצוות בתהליך האפיון וההטמעה, לבחור מערכת מתאימה ולשלב אוטומציות שיביאו תוצאות מיידיות.


איך להימנע מהמקרה של CRM "פיל לבן" בעסק שלך: פתרונות שיבטיחו הצלחה

בעסק, כשהכל פועל על אקסל, גוגל דרייב, או מערכות חינמיות, השינוי למערכת CRM נשמע לא פעם כמו צעד גדול ומפחיד. רבים מהעסקים שניסו להטמיע CRM מוצאים את עצמם בסופו של דבר עם מערכת שנשארה לא בשימוש, לא אפקטיבית, או פשוט "פיל לבן". מה אפשר לעשות כדי להימנע מהמקרה הזה? הנה כמה פתרונות שיבטיחו שה-CRM שלך יפוך לנכס אמיתי לעסק, ולא לנטל.

1. תהליך אפיון מדויק מראש

כדי שה-CRM לא יהפוך לפיל לבן, חשוב מאוד לבצע אפיון מדויק לכל הצרכים של העסק. אל תבחרו מערכת רק כי ראיתם אותה בפרסומת או שמישהו המליץ עליה. אפיון טוב מוודא שהמערכת שתבחרו תענה על הצרכים הספציפיים שלכם ותשפר את העבודה השוטפת. לדוגמה, אם אתם צריכים מערכת שתשולב בקלות עם קמפיינים שיווקיים או מערכת דיוור, חשוב לוודא שה-CRM שאתם בוחרים מציע אפשרויות אינטגרציה מלאות.

2. שילוב הצוות בתהליך

אחת הטעויות הגדולות ביותר בהטמעת CRM היא למנוע מהצוות להיות חלק פעיל בתהליך. שילוב הצוות בתהליך האפיון ולקבל מהם משוב בשלב מוקדם יעזור להם להבין את היתרונות שבשימוש במערכת. תהליך זה גם יגרום להם להרגיש שהם חלק מהפתרון, וכך תגדל המוטיבציה להשתמש במערכת לאורך זמן.

3. הדרכות מסודרות לצוות

כשהצוות לא יודע איך להשתמש במערכת, זה רק עניין של זמן עד שה-CRM יהפוך לפיל לבן. הדרכות מסודרות – בוידאו, בטקסט, או בקבוצות זום – יכולות לעזור לצוות להכיר את המערכת ולהבין כיצד להשתמש בה בצורה אופטימלית. הדרכות יפשטו את השימוש ויביאו לתוצאות טובות יותר כבר בשלב מוקדם.

4. בחירת מערכת נוחה ויזואלית

המראה של המערכת חשוב לא פחות מהפונקציות הטכניות שלה. מערכת CRM נוחה וויזואלית היא כזו שנעים לעבוד עליה, שקל להבין את האפשרויות שלה, והעבודה בה אינטואיטיבית. מערכות שלא נראות טוב או לא נוחות לשימוש לא ימשכו את הצוות לאורך זמן, ותהיה סבירות גבוהה יותר שהם לא יעבדו איתן בצורה אפקטיבית.

5. הטמעת אוטומציות חכמות

אוטומציה חכמה יכולה לשדרג את העבודה שלכם ב-CRM ולחסוך זמן. אל תשאירו את הצוות עם עבודה שחורה ו repetitive. אוטומציות שיבצעו פעולות אוטומטיות – כמו שליחה אוטומטית של מיילים או הודעות וואטסאפ – יחסכו דקות יקרות ביום ויפנו זמן לעבודה המהותית.

6. הקפדה על לוחות בקרה

לוחות בקרה (Dashboards) ב-CRM יכולים להיות אמצעי מצוין למעקב אחרי ביצועי הצוות בכל תחום – שיווק, מכירות, שירות לקוחות. הצגת לוחות בקרה לכל הצוות תאפשר להם לדעת איפה הם עומדים, אם הם עומדים ביעדים, ותשמור אותם ממוקדים ומדורבנים.

7. לא לוותר בשלב המאתגר

אם אתם בתחילת הדרך ומרגישים שהמעבר ל-CRM מסובך, אל תתייאשו. זה שלב מאתגר, אך ההשקעה משתלמת מהר מאוד. על פי ניסיון שלנו, צוות שעובר הכשרה מדויקת יכול להרגיש שינוי משמעותי תוך חודשיים – ומאז השמיים הם הגבול.

למה לא להתפשר על CRM?

CRM נכון יכול לשדרג את העסק שלכם, לשפר את מכירות, ולייעל את כל תהליכי העבודה. אם אתם גם מרגישים שה-CRM שלכם עלול להפוך לפיל לבן, הזמן לנקוט בצעדים לשיפור המצב הוא עכשיו. אל תחכו שיתפספסו לכם הזדמנויות, שיחות, או לידים.

לפרטים נוספים על איך לשלב CRM בצורה אפקטיבית בעסק שלכם, פנו אלינו ב-Ryse.co.il. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להימנע מהמקרה של "פיל לבן" ולשדרג את העסק שלכם עם CRM ואוטומציה חכמה.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​