מסע לקוח מבוסס אוטומציה חלק 2 – שיווק מכירות ושירות

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

רוצים להעביר משימות לעובדים או לאוטומציה ולשפר תהליכי שיווק, מכירה ושירות? במאמר הזה תלמדו איך לבנות מסע לקוח מדויק, אוטומטי ורווחי – כולל דוגמאות מהשטח וטיפים למערכת CRM ואוטומציות שישדרגו את העסק שלכם.


מסע לקוח חכם: איך תבנו תהליך שמבוסס על אוטומציה ויגדיל את המכירות

בעלי עסקים רבים מתמודדים עם עומס משימות יומיומי: שיווק, מכירה, שירות, אדמיניסטרציה ועוד. אבל מה אם הייתם יכולים להעביר את רוב המשימות האלה הלאה – לעובדים או אפילו לאוטומציות חכמות?

זה בדיוק מה שמסע לקוח מבוסס אוטומציה מאפשר לכם לעשות.

למה חשוב להגדיר מסע לקוח?

הגדרה מדויקת של מסע לקוח – משלב החשיפה הראשונית ועד לשירות שאחרי הרכישה – מאפשרת לכם:

  • להבין מה עובר הלקוח בכל שלב

  • לדעת מי אחראי על כל פעולה – אתם, העובדים או המערכת

  • להעביר משימות בצורה חלקה – לעובדים או למערכות אוטומטיות

בלי הגדרה ברורה, קשה מאוד לייעל תהליכים, להכניס אוטומציה, או אפילו להכשיר עובדים חדשים.


שלב 1: קליטת הליד – ומה עושים מיד אחר כך?

כאשר לקוח פוטנציאלי משאיר פרטים, השלב הראשון במסע הלקוח הוא קליטת הליד למערכת.
כאן חשוב לפעול מהר – מהר מאוד.

הודעת Welcome אוטומטית – תוך שניות מרגע ההרשמה:

  • תודה על הפנייה

  • הסבר קצר עליכם

  • לינק לאתר או המלצות מלקוחות

💡 טיפ: אל תעמיסו את כל המידע בהודעה הראשונה. חלקו אותו להודעות קצרות לאורך זמן – זה מעלה את הסיכוי לקריאה ומעורבות.


שלב 2: סינון לידים – לחסוך זמן, להגדיל תכל'ס

כמה פעמים דיברתם עם ליד שלא באמת רלוונטי?
שאלון סינון פשוט יכול לפתור את זה.

🧠 מה שואלים?

  • איזה שירות הוא מחפש?

  • מה התקציב?

  • מתי חשוב לו להתחיל?

התשובות עוזרות לכם גם לסנן וגם לדרג את הליד לפי רמת "חום".
לדוגמה: לקוח שרוצה מערכת CRM "אתמול" יקבל עדיפות גבוהה יותר ממי ש"לא דחוף".


שלב 3: העברת הלידים לאנשי מכירות – עם סדר עדיפויות ברור

אחרי סינון, הלידים נכנסים ל-CRM (או אפילו לאקסל, אם אתם בהתחלה) ומחולקים לפי:

  • איש המכירות הרלוונטי

  • דירוג חום (🔥🔥🔥 = חם מאוד)

המערכת מראה למי לפנות קודם – בלי לנחש, בלי לבזבז זמן.


שלב 4: שיחת מכירה וקביעת פגישה – איפה הידני, איפה האוטומטי?

השיחה עצמה היא כמובן פעולה ידנית – עדיין אין תחליף לשיחה אנושית.
אבל מה שקורה לפני ואחרי, אפשר להפוך לאוטומטי:

✅ זימון פגישה בלחיצת כפתור
✅ שליחת פרטים / אישור פגישה
✅ תזכורות אוטומטיות
✅ קישור ישיר ליומן של הלקוח (אם רוצים לחסוך זמן)


שלב 5: הצעת מחיר ופולואפים – הדרך לסגירה

גם הצעת המחיר יכולה להישלח אוטומטית – במיוחד אם המחירים קבועים.
אבל החוכמה האמיתית היא ב-follow-up חכם:

📩 שליחת תזכורות
🎥 סרטוני הסבר
📚 קייס סטאדיז
🧲 תוכן ערך חינמי

כל זה מייצר נוכחות עקבית מול הלקוח ומעלה את אחוזי הסגירה.


אוטומציה חכמה = יותר תוצאות בפחות מאמץ

🔁 הרבה מהפעולות חוזרות על עצמן – למה לא לתת למערכת לעשות את זה?
🔥 זה חוסך זמן
📈 משפר שירות
💰 מגדיל הכנסות

וזה כבר עובד אצל עשרות עסקים שאנחנו מלווים.


רוצים לבנות מסע לקוח שמבוסס אוטומציה?

אנחנו ב-Ryse מתמחים בבניית מערכות CRM מותאמות אישית, כולל הטמעת אוטומציות חכמות שיחסכו לכם זמן, ייעלו את התהליכים ויגדילו את ההכנסות.

📞 השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ בחינם >> Ryse.co.il

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​