מחקר חדש – 20,000 בעלי עסקים בחרו 5 מדדים לבחינת העסק שלהם 😲 #Business #dashboard

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק :
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
כלי העל שיאפשר לך לשלוט בכל המערכות העסקיות שלך במהירות מהמקלדת
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד. לחצו על הלינק להטבות שוות :
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו על הקישור עכשיו !
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט, להטבות והנחות לחצו על הלינק
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
רוצה לגדול מפרילנסר לסוכנות אוטומציה ? מלא את השאלון הבא כדי להגיש מועמדות :

רוצים לדעת מה המדדים שהכי חשוב למדוד בעסק שלכם כדי לשפר מכירות, שיווק ושירות? הנה 5 ה-KPI’s הכי חשובים ש-20,000 עסקים משתמשים בהם, ואיך גם אתם יכולים למדוד, להבין ולגדול בעזרת CRM.


5 מדדים שחייבים למדוד בכל עסק – מתוך מחקר של 20,000 עסקים

ניהול נכון של עסק לא מסתכם רק בשירות טוב או מכירות – זה מתחיל במדידה. כי מה שלא נמדד – לא משתפר.
חברת Databox, שפיתחה פלטפורמה מתקדמת ללוחות בקרה וניתוח דאטה לעסקים, ניתחה מידע מ-20,000 עסקים ומצאה מהם 5 המדדים שחוזרים שוב ושוב כמפתח להצלחה עסקית.

אם אתם כבר משתמשים במערכת CRM, או שוקלים להכניס אחת לעסק – כדאי שתכירו את המדדים האלו. הם אלו שעוזרים לעסקים לגדול חכם.


1. CLV – שווי חיי לקוח (Customer Lifetime Value)

המדד הזה בודק כמה שווה לכם לקוח לאורך זמן.
הנוסחה פשוטה:
מחיר רכישה ממוצע x תדירות הרכישה x משך הזמן שהלקוח נשאר לקוח.

לדוגמה:
אם לקוח משלם 500 ש"ח כל חודש ונשאר שנה – שוויו 6,000 ש"ח.
המספר הזה קריטי כשאתם בוחנים האם משתלם לכם להשקיע 1,000 ש"ח על פרסום או לשלם עמלה לשותף עסקי.

🧠 רוצים להכניס גם אתם מערכת CRM שתחשב את זה אוטומטית? דברו איתנו ב-RYSE.


2. אחוזי המרה בכל שלב במשפך המכירה

כמה מתוך הלידים שהגיעו באמת הופכים ללקוחות משלמים?
המשפך מתחיל מליד, ממשיך לקביעת פגישה, שליחת הצעת מחיר, פולואפ – ועד לסגירה.
כשאתם מודדים את אחוזי ההמרה בין כל שלב – אתם יכולים להבין בדיוק איפה אתם נופלים:

  • הלידים לא איכותיים?

  • איש המכירות לא מצליח להתמודד עם התנגדויות?

  • אין פולואפ אפקטיבי?

כל תשובה כזו עוזרת לכם לסתום חורים במערכת ולהכפיל את המכירות בלי להוציא שקל נוסף על שיווק.


3. עלות רכישת לקוח (CAC – Customer Acquisition Cost)

כמה אתם משלמים על כל לקוח חדש?
המדד הזה מחושב ע"י חלוקת סך ההוצאות על שיווק/מכירה במספר הלקוחות החדשים באותו פרק זמן.

לדוגמה:
השקעתם 10,000 ש"ח בקמפיין והבאתם 10 לקוחות → העלות ללקוח היא 1,000 ש"ח.
כשהמספר הזה גבוה יותר מה-CLV – העסק מפסיד.

ברגע שיש לכם את שני המספרים (CLV ו-CAC) – אפשר לנתח ROI של כל מהלך שיווקי ולשכפל הצלחות.


4. זמן תגובה לליד חדש

האם אתם מתקשרים ללידים תוך 5 דקות? או שזה קורה רק אחרי יומיים?
עסקים שמגיבים מהר ללידים – סוגרים יותר עסקאות.
המדד הזה מודד את הזמן שעובר מהשארת פרטים ועד המענה הראשוני – ומאפשר לכם לבדוק אם צוות המכירות/השירות שלכם חד ומוכן או שיש צורך באוטומציה שתשלח הודעה מידית.

🔧 רוצים להוסיף אוטומציית וואטסאפ שעונה ללידים תוך שניות? אפשר להטמיע את זה יחד עם מערכת CRM בקלות – לפרטים לחצו כאן.


5. אחוז נטישה של לקוחות קיימים

אם אתם עובדים במודל של ריטיינר, מנוי חודשי או שירותים מתמשכים – זה אחד המדדים החשובים ביותר.

המדד בודק כמה לקוחות עזבו אתכם החודש מתוך כלל הלקוחות הפעילים.
אחוז נטישה גבוה אומר שאולי יש בעיה במוצר, בשירות או בחוויית הלקוח.
ומצד שני, אם אתם מצליחים להוריד את האחוז הזה – אתם מגדילים את ה-CLV כמעט בלי עלויות נוספות.


לסיכום

המדדים האלו לא סתם נבחרו ע"י 20,000 עסקים ברחבי העולם – הם אלו שיכולים לעזור לכם לנהל עסק בצורה מדויקת, להפסיק לעבוד מהבטן – ולהתחיל לעבוד עם דאטה.

רוצים להתחיל למדוד כמו מקצוענים?
אנחנו ב-RYSE מתמחים בהקמה של מערכות CRM ואוטומציה מותאמות אישית – לעסקים מכל הסוגים.
השאירו פרטים באתר ונשמח לעזור גם לכם לבנות מערכת שמביאה תוצאות.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​