מה הזמן הטוב ביותר לחזור ל-לידים?

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

מתי הכי כדאי לחזור ללידים?

חברת Hubspot, אחת ממערכות ה-CRM הגדולות בעולם, ביצעה מחקר על מעל 1,400 עסקים כדי לבדוק בדיוק מתי הזמן האידיאלי לחזור ללידים.

המסקנות ברורות:

  • היום הכי טוב לחזור לליד B2B: יום רביעי

  • השעה הכי טובה: בין 16:00 ל-18:00

  • שעה נוספת מעולה: בין 11:00 ל-12:00

  • הימים הגרועים ביותר: שני ושישי (בישראל – ראשון וחמישי)

💡 הערה אישית: הנתונים מתאימים לשוק האמריקאי, אבל בישראל, יום ראשון (תחילת שבוע) וחמישי (סוף שבוע) הם דווקא הכי עמוסים, ולכן גם אצלנו מדובר בזמנים פחות טובים לחזרה.


למה לידים נוטשים אותך?

28% מאנשי המכירות טוענים שהסיבה המרכזית לנטישת לידים היא תהליך מכירה ארוך ומסורבל מדי.
כל שלב שאתה מוסיף שלא לצורך – עוד זום, עוד אישור, עוד חוזה – מעלה את הסיכון שהלקוח פשוט ימשיך הלאה.

🛑 טיפ זהב: לקוחות אוהבים תהליכים פשוטים, מהירים, ברורים. מצד אחד, תיאום ציפיות הוא חובה. מצד שני, קיצור תהליך המכירה יכול להעלות משמעותית את סיכויי הסגירה.


רוב המחזור שלך לא מגיע מלידים חדשים

לפי Hubspot:

  • 72% מהמחזור מגיע מלקוחות קיימים

  • רק 28% מהמחזור מגיע מלידים חדשים

וזה לגמרי מתחבר למה שאנחנו רואים אצלנו ב-RYSE:
💬 "60% מהפרויקטים שלנו מגיעים מלקוחות חוזרים."

המשמעות? אם אתה מתמקד רק בשיווק ובמכירות, אבל מזניח את השירות – אתה מפסיד כסף.
תשקיע בלקוחות קיימים: תציע להם אפסייל, תבדוק מה עוד הם צריכים, תבנה איתם מערכת יחסים אמיתית. זה הרבה יותר זול מלהביא ליד חדש – והרבה יותר רווחי.


שיווק ומכירות: אתם באמת מסונכרנים?

רק 30% מאנשי המכירות טוענים שהשיווק והמכירות עובדים בסינרגיה.
מה זה אומר בפועל?

  • אנשי שיווק מביאים "הרבה לידים", אבל הם לא תמיד איכותיים

  • אנשי המכירות לא יודעים איזה קמפיין הביא את הלידים שסגרו

  • אין דשבורדים, אין נתונים ברורים, ואין קבלת החלטות מבוססת דאטה

✅ מערכת CRM שמחברת את הדאטה מהשיווק והמכירות – עם דשבורדים מותאמים – פותרת את זה לגמרי.
ב-RYSE אנחנו מקפידים שכל מערכת ניהול שאנחנו בונים תציג בזמן אמת:

  • מאיפה כל ליד הגיע

  • כמה זמן לקח עד שחזרו אליו

  • מי סגר אותו

  • ואיזה קמפיין הביא הכי הרבה לקוחות, לא רק לידים


תגובה מהירה = יותר עסקאות

אם נחזור רגע למחקרים, אז גם Hubspot וגם Salesforce מצאו:

  • מי שחוזר לליד תוך שעה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגירה

  • מי שחוזר ראשון – מגדיל את הסיכוי ב-30-50%

💡 תחשוב על זה ככה: הליד השאיר פרטים גם אצל המתחרים שלך.
מי שיחזור אליו מהר, ישדר מקצועיות, זמינות וביטחון – ויש לו יתרון תחרותי ברור.


ומה אחוז ההמרה הממוצע?

אצל עסקים שמשתמשים ב-CRM:

  • אחוז ההמרה הממוצע הוא 21%

אבל אצל לקוחות שאנחנו מלווים ב-RYSE:

  • 35% – בזכות תהליכי מכירה מדויקים, חזרה מהירה, ודאטה שמחוברת לכל אורך התהליך


לסיכום:

אם אתה רוצה לשפר את תוצאות המכירה שלך:

  • תחזור ללידים מהר – תוך שעה

  • תחזור בשעות הכי טובות – 11:00–12:00 או 16:00–18:00

  • תבנה מערכת CRM שמרכזת לך שיווק + מכירות + שירות

  • ותשקיע המון בלקוחות הקיימים שלך – שם הכסף האמיתי נמצא


🎯 רוצה לשפר את תהליך המכירה שלך עם CRM מותאם אישית?
אנחנו ב-RYSE נשמח לייעץ, לאפיין ולהטמיע לך מערכת CRM שתשפר לך את ההמרות כבר החודש.

👉 לחץ כאן להשאיר פרטים

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​