
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

רוצה לשלוט בפיננסים של העסק שלך ולשפר את הרווחיות? גלה מהם 6 המדדים הקריטיים שצריך למדוד בלוח בקרה פיננסי במערכת CRM – כולל תזרים מזומנים, יתרות גבייה, מוצרים מובילים ועוד.
אם יש מדד אחד שמכריע אם העסק שלך ישרוד, זה לא כמות הלייקים בפייסבוק או צפיות בטיקטוק – זה הכסף. בסוף, עסק צריך להיות רווחי. ואם הוא לא מייצר תזרים חיובי – יש בעיה.
בהדרכה האחרונה שלי על לוחות בקרה ודשבורדים עסקיים, התמקדתי בנושא הכי חשוב מבחינתי: הפיננסים של העסק. כי אם אין כסף – אין עסק. נקודה.
רוב בעלי העסקים משתמשים באיזושהי מערכת לניהול חשבונות – בין אם זה CRM פנימי, חשבונית ירוקה, מורנינג, אקאונט וכדומה. אבל הרבה מהם לא באמת מסתכלים על הנתונים באופן קבוע, וזה בדיוק מה שמוביל לאובדן שליטה.
המלצה שלי? לעקוב אחרי הנתונים האלה ברמה חודשית, רבעונית וחצי-שנתית לפחות. רק ככה אפשר לדעת באמת מה קורה בעסק.
כמה כסף באמת נכנס לעסק? לא ברוטו, אלא נטו הכנסות, לפני מע"מ. זה המדד הבסיסי ביותר, אבל גם הקריטי ביותר.
האם העסק שלך רווחי? האם אתה מוציא יותר ממה שאתה מכניס? זה הדוח שייתן לך את התמונה המלאה על מצב התזרים החודשי.
מי הלקוחות שאתה הכי מרוויח מהם? מי קונה שוב ושוב? לא כל הלקוחות נולדו שווים, וכדאי להשקיע יותר באלה שמכניסים יותר.
אילו שירותים או מוצרים שלך נמכרים הכי הרבה? אותם כדאי לחזק בשיווק, במחירים ובשירות – כי הם מוכיחים את עצמם שוב ושוב.
כמה כסף עדיין לא שולם לך? כמה חשבוניות פתוחות? אם אתה לא גובה – אתה לא מרוויח. שים תזכורת ביומן אחת לחודש לבדוק את זה.
מדד משלים ליתרת הגבייה – אלו ההכנסות שכבר חייבות לך, אבל עוד לא נכנסו בפועל. שים עין על זה.
כמה הצעות מחיר פתוחות יש לך כרגע? זו הכנסה פוטנציאלית שיושבת על השולחן – כל מה שצריך זה פולואפ קטן לסגור את העסקה.
אנחנו ב-RYSE עוזרים לעסקים להקים מערכת CRM שבה אפשר לנהל גם את הכספים – בלי לשלם על שתי מערכות שונות. שלח לנו הודעה ונשמח לעזור.