ככה בונים מסע חימום ליד עם צ'אט בוט #Ai #Chatbot

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

מה אם הלקוח יגיע לשיחת המכירה כשהוא כבר מחומם ומוכן לקנייה? במאמר הזה תגלו איך לבנות מסע חימום חכם בתוך צ’אטבוט – כזה שמוביל את הליד לשיחה מדויקת יותר, חוסך זמן לאנשי המכירות, ומעלה דרמטית את אחוזי ההמרה.


צ’אטבוט שמוכר בשבילך – עוד לפני שהרמת את הטלפון

תארו לכם שליד משאיר פרטים – וכבר מתחיל להתחמם לקראת השיחה עם צוות המכירות.
הוא מקבל שאלות שמחדדות לו את הבעיה, בודקות אם הפתרון דחוף, מבינות מה הוא ניסה עד עכשיו, ומכינות אותו בדיוק למה שהוא צריך.

לא סתם שיחת מכירה – שיחת מכירה מדויקת.
זה בדיוק מה שעושה צ’אטבוט עם מסע חימום חכם.

אנחנו ב-Ryse עזרנו כבר למעל 350 עסקים להטמיע מערכות CRM ואוטומציה – וראינו את ההשפעה של צ’אטבוט כזה על אחוזי הסגירה.

למה זה חשוב?

📞 שיחת מכירה עם ליד שמוכן נפשית =
🔹 פחות טיפול בהתנגדויות
🔹 יותר הקשבה
🔹 יותר סגירות
🔹 חיסכון בזמן לצוות המכירות

אם הליד כבר מבין את הבעיה, מכיר את הפתרון, יודע מה הוא רוצה ומוכן לקבל הצעת מחיר – חצי מהעבודה כבר נעשתה לפני שדיברתם איתו.

איך זה עובד בפועל? – שלבי מסע החימום בצ’אטבוט

הנה הפלו שאנחנו ממליצים עליו בבניית צ’אטבוטים ללקוחות שלנו:


1. פתיחה חכמה

"היי, כאן חמי מרייז – איך אפשר לעזור?"
🟢 שלוש אופציות מוכנות מראש (למשל: CRM / אוטומציה / אפיון)
👉 מענה מהיר בלחיצת כפתור – מתחיל את הדיאלוג ומכוון את הליד.


2. זיהוי כאב

מה הבעיה המרכזית שאיתה הליד מתמודד?
כאן אנחנו רוצים לשמוע את הכאב, כדי שנדע להציע פתרון מדויק.


3. בדיקת דחיפות

"מתי חשוב לך לפתור את הבעיה?"
אפשרויות לדוגמה:

  • אתמול

  • בשבוע הקרוב

  • בחודשיים הקרובים

🔺 ליד שאומר “אתמול” = טיפול מיידי.
🔻 ליד שאומר “עוד חודשיים” = יורד בסדר העדיפויות.


4. עומק הבעיה

"כמה זמן אתה כבר מתמודד עם הבעיה הזו?"

  • חודש

  • שנה

  • שלוש שנים

למה חשוב לדעת את זה?
כי מי שסוחב בעיה כבר 3 שנים ומגיע עכשיו – כנראה מוכן לפעול.


5. מה ניסית עד עכשיו?

"הגיע הזמן לטפל בזה. מה ניסית לעשות עד עכשיו ולא עבד?"
כאן נבין אם הוא ניסה לבד, עבד עם מישהו לא מקצועי, או פשוט לא עשה כלום.
זה נותן לנו מושג עד כמה הוא פתוח לקבל פתרון ולמה דווקא עכשיו.


התוצאה?

כשהאיש מכירות מדבר עם הליד –
🔹 הוא כבר יודע מה הליד צריך
🔹 מכיר את סיפור הרקע
🔹 מבין את הדחיפות
🔹 יכול להוביל את השיחה בצורה הרבה יותר ישירה וממוקדת

זה מעלה את אחוזי הסגירה בצורה משמעותית, חוסך זמן, ומרגיש מקצועי.

לסיכום:

צ’אטבוט עם מסע חימום מדויק =
🚀 פחות בזבוז זמן על לידים לא רלוונטיים
🚀 יותר לידים שמוכנים לשיחה
🚀 הגדלת מכירות בלי להעמיס על הצוות

רוצים לבנות את זה גם בעסק שלכם?
השאירו לנו פרטים ונעזור לכם להטמיע צ’אטבוט שמוכר עוד לפני השיחה:
👉 https://ryse.co.il

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​