
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

.
.
במאמר הזה אני אקח אתכם למסע קצר (7 דקות ו-40 שניות ליתר דיוק) דרך היום-יום של איש מכירות שעובד עם מערכת CRM של Fireberry, כולל אוטומציות, ניהול משימות, שיחות, פגישות, הצעות מחיר – וכל מה שצריך כדי לסגור עסקאות ביעילות.
אבל רגע לפני שמתחילים – דיסקליימר חשוב:
המערכת שאנחנו מציגים כאן היא מערכת דמו, שהותאמה במיוחד לצרכים של לקוחות שלנו לצורכי הדגמה. כל עסק מקבל התאמה אישית – לכן המערכת אצלכם עשויה להיראות שונה, אבל עקרונות העבודה זהים.
המערכת מאפשרת לאיש המכירות לראות רק את הלידים הרלוונטיים לו, גם כשיש מספר נציגים בצוות. כך כל נציג רואה בדיוק את מה שהוא צריך – בלי רעשי רקע מיותרים.
נכנסים לכרטיס הליד ורואים הכול:
מאיפה הוא הגיע (למשל, פייסבוק)
פרטי קשר מלאים
סטטוס הליד (למשל: "ליד חם – עדיין לא קבע פגישה")
איזה מוצר עניין אותו
מכאן – אפשר פשוט ללחוץ על כפתור ולבצע שיחת טלפון ישירות מהמערכת (אם מחוברים למרכזייה).
אחרי השיחה:
מתעדים את השיחה (כולל תוצאה ותיאור)
קובעים פגישה מתוך הכרטיס
מעדכנים סטטוס אוטומטית ("נקבעה פגישה")
כל שיחה, כל פגישה – נשמרת בכרטיס בצורה ברורה, כולל זמן, תאריך, והקלטה אוטומטית אם קיימת חיבור למרכזייה.
כל הפגישות נמשכות גם ליומן הפגישות של המערכת וגם ליומן Google שלכם – כך שאין צורך בתיאומים כפולים או תקלות ביומן.
תוך כמה קליקים שולחים הצעת מחיר ישירות מהמערכת – כולל שליחה לחתימה דיגיטלית. גם כאן, עדכון סטטוס אוטומטי מוודא שהכול מתועד בזמן אמת.
ברגע שמשנים סטטוס (למשל ל-"Follow Up") – המערכת מפעילה אוטומציות שיכולות לכלול:
שליחת מייל
שליחת וואטסאפ
שליחת מידע מותאם לפי סטטוס
מעקב, תזכורות וערך נוסף ללקוח
האוטומציות האלו חוסכות זמן, מייעלות תהליך – ומשפרות את הסיכוי לסגור את העסקה.
אפשר לכתוב הערות חופשיות ("הלקוח בחו"ל – ביקש Follow Up שבוע הבא"), להגדיר תזכורות עתידיות, ולבנות משימות ממוקדות.
גם משימות וגם הערות – מתועדות ביומן, מוצגות ביומן המשימות, וניתנות לסינון וניהול בצורה פשוטה.
ברגע שהצעת המחיר נחתמה – בלחיצה אחת הלקוח מוגדר כ"לקוח", ומועבר למחלקת ניהול לקוחות. כל המידע עליו נשמר, כולל תיעוד מלא של מה שקרה בתהליך המכירה.
מנהלי מכירות מקבלים לוחות בקרה בזמן אמת עם מידע כמו:
כמות הלידים שנכנסו
פילוח לפי נציג, מוצר, מקור ליד
המרות ומחיר ממוצע לעסקה
משימות פתוחות, שעון נוכחות, פרויקטים ועוד
אפשר גם ליצור משימות לצוות, לשלוח הודעות פנימיות ולוודא שהכול מתקתק.
כל תהליך המכירה – משלב ליד חדש ועד שלב סגירת העסקה – מתבצע דרך המערכת בצורה חלקה, מתועדת, אוטומטית, ומבוססת נתונים. בדיוק מה שעסק צריך כדי למכור יותר ולחסוך זמן יקר.
צפו בסרטון המלא כאן (7:40 דקות) וגלו איך זה נראה באמת >>
📺 [לינק לסרטון ביוטיוב]
.
.