איך לחסוך שעות של עבודה כל חודש עם אוטומציה לחלוקת לידים לאנשי מכירות

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

מבזבזים זמן יקר על הקצאת לידים? גלו איך אוטומציה פשוטה יכולה לחלק לידים בצורה שווה או לפי כללים מותאמים אישית – ולחסוך לכם שעות של עבודה ידנית כל חודש.

מפסיקים לבזבז זמן: איך לחלק לידים אוטומטית בין אנשי המכירות שלכם

אם אתם מנהלים צוות מכירות – בין אם כבעלי עסק או כמנהלי מכירות – סביר להניח שאתם מבזבזים לפחות כמה דקות טובות כל יום רק על הקצאת לידים בין אנשי הצוות.

זה מתחיל בליד חדש שנכנס… ואז אתם עוצרים רגע וחושבים:
מי קיבל את הליד האחרון?
האם לעשות חלוקה שווה?
ומי זה שהתלונן אתמול שאין לו מספיק לידים?

המצב הזה חוזר על עצמו כל יום. לפעמים זה מוביל לאי שוויון בין אנשי הצוות, תלונות על חוסר בלידים או עומס יתר על אחרים. מעבר לזה – זה פשוט גוזל לכם זמן יקר.

אבל בדיוק בשביל זה יש אוטומציה.

איך זה עובד?

האוטומציה שאנחנו ב-RYSE בונים, לדוגמה זו שנעמי מהצוות שלנו יצרה לאחרונה, קולטת את הלידים מכל מקורות ההגעה (כמו טפסים, צ'אט באתר, קמפיינים ועוד), ומעבירה אותם בצורה חכמה לאנשי המכירות.

בהגדרה הבסיסית – היא עושה רוטציה שווה בין אנשי המכירות:

  • כל ליד נכנס → נשלח לאיש המכירות הבא בתור

  • אותו איש ירד לתחתית הרשימה

  • הליד הבא ילך לבא אחריו, וכן הלאה

הכול מתבצע אוטומטית ובשקיפות מלאה בתוך מערכת ה-CRM.

ומה אם אתם צריכים משהו יותר מורכב?

לא כל עסק עובד באותה הצורה. אולי יש אצלכם איש מכירות חזק במיוחד שתרצו להקצות לו 40% מהלידים, ואחר שהוא חדש בצוות ומקבל רק 10%.

מעולה – גם את זה אפשר לבצע באוטומציה.
אנחנו בונים את התהליך מאחורי הקלעים לפי החוקים שאתם מגדירים:

  • הקצאה לפי אחוזים

  • שליטה במינון לידים לאנשי צוות חדשים

  • ואפילו חיבור למערכות CRM שונות – לא רק לרוולרי, אלא לכל מערכת שמאפשרת אינטגרציה (HubSpot, Monday, Zoho, ועוד)

ככה זה נראה מבפנים

האוטומציה נבנית בכלים כמו Make (Integromat), ומבצעת:

  1. קליטת הלידים

  2. בדיקת איש המכירות האחרון שקיבל ליד

  3. העברת הליד הבא לפי ההגדרות

  4. עדכון המערכת עם המידע – בצורה שקופה לעין

שורה תחתונה?

האוטומציה הזו יכולה לחסוך לכם שעות של עבודה ידנית בכל חודש.
ולפעמים – גם למנוע ויכוחים מיותרים בתוך צוות המכירות.

רוצים שנבנה את זה גם אצלכם?
השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם להקמה של תהליך פשוט שחוסך לכם ים של זמן ⏱️

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​