
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

מבזבזים זמן יקר על הקצאת לידים? גלו איך אוטומציה פשוטה יכולה לחלק לידים בצורה שווה או לפי כללים מותאמים אישית – ולחסוך לכם שעות של עבודה ידנית כל חודש.
אם אתם מנהלים צוות מכירות – בין אם כבעלי עסק או כמנהלי מכירות – סביר להניח שאתם מבזבזים לפחות כמה דקות טובות כל יום רק על הקצאת לידים בין אנשי הצוות.
זה מתחיל בליד חדש שנכנס… ואז אתם עוצרים רגע וחושבים:
מי קיבל את הליד האחרון?
האם לעשות חלוקה שווה?
ומי זה שהתלונן אתמול שאין לו מספיק לידים?
המצב הזה חוזר על עצמו כל יום. לפעמים זה מוביל לאי שוויון בין אנשי הצוות, תלונות על חוסר בלידים או עומס יתר על אחרים. מעבר לזה – זה פשוט גוזל לכם זמן יקר.
אבל בדיוק בשביל זה יש אוטומציה.
האוטומציה שאנחנו ב-RYSE בונים, לדוגמה זו שנעמי מהצוות שלנו יצרה לאחרונה, קולטת את הלידים מכל מקורות ההגעה (כמו טפסים, צ'אט באתר, קמפיינים ועוד), ומעבירה אותם בצורה חכמה לאנשי המכירות.
בהגדרה הבסיסית – היא עושה רוטציה שווה בין אנשי המכירות:
כל ליד נכנס → נשלח לאיש המכירות הבא בתור
אותו איש ירד לתחתית הרשימה
הליד הבא ילך לבא אחריו, וכן הלאה
הכול מתבצע אוטומטית ובשקיפות מלאה בתוך מערכת ה-CRM.
לא כל עסק עובד באותה הצורה. אולי יש אצלכם איש מכירות חזק במיוחד שתרצו להקצות לו 40% מהלידים, ואחר שהוא חדש בצוות ומקבל רק 10%.
מעולה – גם את זה אפשר לבצע באוטומציה.
אנחנו בונים את התהליך מאחורי הקלעים לפי החוקים שאתם מגדירים:
הקצאה לפי אחוזים
שליטה במינון לידים לאנשי צוות חדשים
ואפילו חיבור למערכות CRM שונות – לא רק לרוולרי, אלא לכל מערכת שמאפשרת אינטגרציה (HubSpot, Monday, Zoho, ועוד)
האוטומציה נבנית בכלים כמו Make (Integromat), ומבצעת:
קליטת הלידים
בדיקת איש המכירות האחרון שקיבל ליד
העברת הליד הבא לפי ההגדרות
עדכון המערכת עם המידע – בצורה שקופה לעין
האוטומציה הזו יכולה לחסוך לכם שעות של עבודה ידנית בכל חודש.
ולפעמים – גם למנוע ויכוחים מיותרים בתוך צוות המכירות.
רוצים שנבנה את זה גם אצלכם?
השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם להקמה של תהליך פשוט שחוסך לכם ים של זמן ⏱️