
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

.
.
.
בסרטון הבא, חמי שריימן מחברת RYSE מארח את יובל, מנהל המוצר של Fireberry, כדי להציג מבט-על על מערכת ה-CRM החדשנית שכוללת בתוכה לא רק ניהול לקוחות – אלא גם מכירות, שירות, ושיווק במקום אחד.
.
.
Fireberry היא פלטפורמה עסקית חכמה שמאגדת שלושה מוצרים עיקריים:
🔹 מערכת CRM (סס) לניהול לקוחות
🔹 מערכת מכירות
🔹 מערכת שירות (סרביס)
לאחרונה הצטרפה גם מערכת שיווק חדשה למוצר, מה שהופך את Fireberry ל-one-stop-shop לצוותים עסקיים – מקום אחד שבו כל מחלקה יכולה לנהל את המידע, התהליכים והתקשורת מול הלקוח.
.
.
Fireberry עובדת עם "אובייקטים" – ממש כמו טבלאות במערכות אחרות – לדוגמה:
לקוחות
רכישות
מוצרים
יומן פגישות
משימות
.
.
לכל אובייקט ניתן ליצור תצוגות מותאמות לפי פילטרים. למשל:
כל הלקוחות
רק לקוחות בתהליך
לקוחות שהסתיימה מולם העסקה
התצוגות מאפשרות לכל משתמש במערכת לראות רק את המידע הרלוונטי לו, לפי הרשאות ותפקידים בארגון.
.
.
בכניסה לרשומת לקוח ניתן לראות את כל ההקשרים הרלוונטיים:
אנשי קשר
הזמנות וחשבוניות
שיחות ותיעודים
פגישות ומשימות
פרויקטים פתוחים
כך ניתן לקבל 360 מעלות על הלקוח ברגע.
.
.
רכיב הפייפליין מציג את שלב הלקוח בתהליך.
אפשר לעדכן סטטוסים בצורה ויזואלית ולקבל תצוגה ברורה של מיקום כל לקוח בצינור המכירה.
.
.
אפשר לערוך את עמוד הלקוח ולגרור כל רכיב למיקום שונה:
לשנות מיקום של טפסים
להרחיב את הפייפליין
להוסיף קומפוננטות כמו טקסט, חוקים, התראות כפילויות ועוד
כל עמוד ניתן להתאמה אישית לכל מחלקה בחברה, לפי הצרכים שלה.
.
.
הטופס מאפשר להוסיף ולהגדיר שדות מכל סוג:
טקסט, תאריך, מספר, כתובת, תיבת בחירה
רשומות מקושרות (למשל, הזמנות מקושרות ללקוח)
ניתן לקבוע חוקים דינמיים לתצוגה – לדוגמה:
להציג תסריט שיחה רק כשהלקוח "בתהליך"
להסתיר/להציג מקטעים לפי ערכים שונים בשדות
זה מאפשר ליצור חוויה מותאמת לכל משתמש ולעבוד בצורה הרבה יותר חכמה.
.
.
Fireberry היא מערכת סופר דינמית, צבעונית, נוחה ומותאמת אישית – משהו שלא רואים כמעט באף מערכת אחרת.
בזכות המבנה הגמיש שלה, כל עסק – קטן או גדול – יכול להתאים אותה לעצמו ולשפר משמעותית את ניהול הלקוחות, השירות, והתהליכים הפנימיים שלו.
.
.