
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

.
.
מחפשים מערכת CRM קלה לתפעול, צבעונית, גמישה ומלאה באוטומציות? הכירו את monday CRM לשנת 2025 – פתרון שמאפשר לכם לנהל לידים, ליצור טפסים, ולשלוט בתהליכים העסקיים בקלות ובאופן מותאם אישית לעסק שלכם.
אם אתם בעלי עסקים שמנהלים לקוחות ולידים מדי יום, אתם יודעים עד כמה זה יכול להיות מאתגר לשמור על סדר, לעקוב אחרי סטטוסים, לוודא ששום דבר לא נופל בין הכיסאות – וכל זה תוך כדי שאתם עסוקים באלף ואחת משימות אחרות.
בדיוק בשביל זה קיימת monday CRM, ולכבוד 2025 – קיבצנו עבורכם את כל החידושים והיכולות שצריך להכיר, כפי שהוצגו על ידי בני, Senior Solution Engineer מ־monday.com, בסשן משותף עם חמי שריימן מ־Ryse.co.il.
המערכת מבוססת על Boards – לוחות מידע צבעוניים, ברורים וגמישים במיוחד, בהם ניתן להציג את הלידים בשלבים שונים: לידים חדשים, באופליין, בתהליך מכירה, לקוחות קיימים ועוד.
💡 כל ליד הוא אייטם עצמאי, עם שדות מותאמים אישית (שם, טלפון, מקור הגעה, סטטוס ועוד), שאותם אפשר לעצב לפי הצרכים הספציפיים של העסק שלכם.
אחד היתרונות הגדולים ב־monday CRM הוא האפשרות לבנות טפסים מותאמים אישית:
שיתוף קל באתר או באימייל
כל שדה מותאם לפי הצורך (חובה, טקסט חופשי, בחירה מרובה וכו')
המידע נכנס באופן מובנה ומסודר ישירות למערכת, כך שלא מפספסים אף פרט חשוב
וזה לא הכול – ניתן גם להשתמש בטפסים לקבלת פידבק מלקוחות או לעבודה פנימית עם הצוות.
אוטומציות הן הלב של כל CRM מודרני, ו־monday עושה את זה פשוט, חכם ונגיש:
כל אוטומציה נבנית בשיטת When / Then (כשקורה משהו → תבצע פעולה)
דוגמה: כשנכנס ליד עם תקציב גבוה >> לשייך אותו אוטומטית לאיש המכירות המתאים
אפשרויות אינסופיות לפי הצרכים: שליחת מיילים, תזכורות, שינוי סטטוס, שיוך ל-Owner ועוד
🧠 אפילו יש בונה פורמולות מבוסס AI – ליצירת חוקים חכמים בהתבסס על נתוני הליד.
אפשר לקבוע בדיוק מי רואה, עורך או ניגש לכל חלק במערכת. זה אומר שאתם יכולים:
ליצור סדר פנימי לפי צוותים או מחלקות
להגדיר הרשאות לכל משתמש
לשמור על אבטחת מידע ודיוק מקסימלי בין מחלקות
עם ממשק ויזואלי נעים, מגוון תצוגות (טבלאות, טיימליינים, קאנבנים), ויכולת חיפוש מתקדמת – monday CRM נבנתה כדי להיות כלי עבודה יומיומי ולא מעמסה טכנית.
המערכת מתאימה גם לצוותים קטנים וגם לארגונים גדולים – וכל אחד יכול להתאים אותה לצרכיו.
✅ גמישות מלאה בתהליכים – תבנו את ה-CRM סביבכם
✅ חוויית משתמש פשוטה – גם לעובדים לא טכניים
✅ אינטגרציות חכמות – עם כלים כמו זאפייר, וואטסאפ, גוגל שיטס ועוד
✅ אוטומציות שמחסלות עבודה ידנית
✅ טפסים ואיסוף מידע שמבטיחים שלידים לא מתפספסים
חברת RYSE מתמחה בהטמעת מערכות CRM ואוטומציה בעסקים, ובנויה כדי להתאים את המערכת אליכם – לא ההפך.
אם אתם רוצים לקבל ייעוץ מותאם, לראות איך המערכת תעבוד בפועל אצלכם, ולהתחיל למכור, לשווק ולתפעל לקוחות כמו מקצוענים – השאירו פרטים באתר ונשמח לעזור!
.
.