
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

יותר מ-80% מאנשי המכירות מדווחים ש-AI עוזר להם להפחית משימות ידניות ולהגדיל את האפקטיביות. מחקר חדש של HubSpot חושף איך עסקים באמת משתמשים ב-AI במכירות – ולמה זה חשוב גם לעסק שלכם.
ה-AI נהיה מאוד מאוד טרנדי בתקופה האחרונה, במיוחד בעולם העסקי. אבל השאלה שכל אחד שואל את עצמו היא: "האם זה באמת עוזר לי ביום-יום?"
היום יש אינספור הטמעות של AI בתהליכים עסקיים – שיווק, מכירות, שירות – אבל בפועל, איפה שזה באמת כואב או משתלם – חימום לידים, ניהול תהליך המכירה – שם מתמקדים רוב בעלי העסקים.
האם שווה להשקיע בזה עכשיו או שעדיף לחכות?
חברת HubSpot, אחת ממערכות ה-CRM הגדולות בעולם, ערכה מחקר בקרב יותר מ-1,400 אנשי מכירות מקצועיים, ואלה חלק מהנתונים שיצאו משם:
81% דיווחו שה-AI מפחית משמעותית את זמן העבודה על משימות ידניות – כמו שליחת הצעות מחיר, חוזים, פולואפים ועוד.
78% טענו שהם נהיו יותר יעילים בעבודה בזכות ה-AI – אם זה סיכום טקסטים למיילים, תזכורות אוטומטיות או שליחת הודעות מותאמות אישית.
66% מרגישים שהם מבינים את הלקוחות טוב יותר – הרבה בזכות מידע שמערכות כמו HubSpot שואבות בצורה אוטומטית מהרשת (לינקדאין, אתרים וכו').
66% נוספים דיווחו שהם מבצעים יותר פרסונליזציה – התאמה אישית של המסרים לפי השדות ב-CRM.
אגב, לדעתי האישית – הרבה מהפעולות האלה אפשר לבצע גם עם אוטומציה "רגילה", בלי AI. אצלנו ברז למשל, אנחנו מצמצמים בין 30% ל-50% מהעבודה הידנית של הצוות רק בזכות אוטומציות פשוטות, בלי צורך בבינה מלאכותית.
45% מאנשי המכירות מתלוננים על ריבוי כלים טכנולוגיים בתהליך המכירה.
פה בדיוק AI יכול לעזור – לצמצם את הצורך לקפוץ בין כלים כמו גוגל קלנדר, מערכת לשליחת מסמכים, CRM, מיילים ועוד – ולרכז את הכל במקום אחד.
המוכרים הטובים ביותר – אלה שאחוז ההמרה שלהם הכי גבוה – משקיעים 18% יותר זמן בעדכון ה-CRM. זה הגיוני – מי שמעדכן כמו שצריך, מקבל תזכורות אוטומטיות, פולואפים מסודרים, מעביר סטטוסים נכון, ולכן מוכר יותר.
80% מהמכירות בעולם ה-B2B קורות אונליין, בפגישות וירטואליות בלבד.
זה נתון סופר חשוב – כי גם אצלנו ברז, כמעט 100% מהפגישות והמכירות נעשות אונליין, וזה פשוט עובד.
38% מהמוכרים סגרו עסקאות של מעל חצי מיליון דולר – בלי לפגוש את הלקוח פנים מול פנים.
AI הוא כלי עוצמתי – אבל הוא לא הקסם. הוא כן יכול לעזור – במיוחד כשהוא משתלב במערכת CRM טובה ואוטומציות נכונות.
אבל גם בלי AI – עם תכנון נכון, תהליכים אוטומטיים ומערכת CRM אחת שמרכזת הכל – אפשר לשפר המון.
אם אתם מתלבטים האם לשלב CRM או לשדרג את הקיים – אנחנו כאן בשבילכם.
אנחנו ברייז עוזרים לעסקים:
לבחור ולהטמיע מערכת CRM מותאמת אישית
לבנות אוטומציות עסקיות חכמות
ולעזור לצוות לעבוד בצורה יעילה יותר – במקום לבזבז זמן על משימות ידניות.
מוזמנים להשאיר פרטים בקישור, ונשמח לעזור לך ❤️
עד אז – בהצלחה, ונתראה בהדרכה הבאה!