האם יש מערכת CRM אחת שעושה הכל ? 🤔

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

חושבים שמערכת CRM אחת יכולה לעשות הכל – הנהלת חשבונות, דיוור, משימות ולידים? במאמר הזה תגלו למה דווקא חיבור בין מערכות הוא הפתרון הנכון לעסקים קטנים ובינוניים, ומה חשוב לדעת לפני שאתם מתחילים תהליך התמאה.


מיתוס מסוכן בעולם האוטומציה: "אני רוצה מערכת אחת שעושה הכל"

בעולם שבו יש כל כך הרבה מערכות דיגיטליות חכמות, קל לחשוב שהפתרון הטוב ביותר הוא מערכת CRM אחת שתרכז את כל הפעילות של העסק:
ניהול לידים, חשבוניות, דוחות כספיים, דיוור, ניהול מלאי, שירות לקוחות – הכל במקום אחד.
אבל האם זו באמת הדרך הנכונה?

לאחר מאות פרויקטים של התמאת מערכות CRM לעסקים – מיזמים של אדם אחד ועד חברות עם עשרות עובדים – ראינו את הדפוס חוזר שוב ושוב:
הדרישה למערכת "אול-אין-ואן" נשמעת טוב בתיאוריה, אבל בפועל היא פשוט לא מתאימה לרוב העסקים.


אז למה בעצם לא כדאי לבנות מערכת אחת שעושה הכל?

  1. מורכבות טכנית גבוהה
    פיתוח מערכת שעושה הכל זה כמו לבנות ERP ארגוני מותאם אישית – תהליך שיכול לקחת חודשים ולעלות מאות אלפי שקלים. ברוב המקרים, זה פשוט לא משתלם לעסק קטן או בינוני.

  2. זמן יקר שמתבזבז
    בעסקים שצריכים לזוז מהר – אם זה השקת קמפיין חדש או גיוס אנשי מכירות – אין זמן להמתין למערכת על-חלל שתהיה מוכנה תוך חצי שנה.

  3. מערכות קיימות כבר עושות את זה מצוין
    לרוב, עסקים כבר משתמשים בפתרונות מעולים לנושאים כמו חשבוניות (חשבונית ירוקה, iCount), סליקה (קארדקום), דיוור (ActiveCampaign או MailerLite) – אז למה להחליף את מה שכבר עובד?

  4. חיבור בין מערכות = פתרון אידיאלי
    במקום לחפש מערכת שעושה הכל, ב-RYSE אנחנו בונים מערכת CRM חכמה ומחוברת, שיודעת לדבר עם כל שאר המערכות: הנהלת חשבונות, דיוור, ניהול משימות, סליקה ועוד. ככה מקבלים את כל היתרונות – בלי הסיבוך.


אז מה כן נכון לעשות?

במקום לנסות לאחד הכל למערכת אחת ענקית, כדאי:

  • לבחור מערכת CRM שהיא הלב הפועם של העסק

  • לחבר אליה את שאר הכלים החיצוניים בעזרת אוטומציות ואינטגרציות

  • לשמור על גמישות – ולהתקדם בשלבים לפי צרכים


לסיכום:

אם גם אתם התלבטתם האם צריך מערכת אחת שעושה הכל, או שאפשר לבנות אקוסיסטם חכם של כלים – התשובה ברורה:
עדיף להטמיע מערכת CRM מרכזית שמתחברת לשאר הכלים – וליהנות מהטוב שבכל העולמות.

🎯 רוצים שנעזור לכם לבנות את המערכת הנכונה לעסק שלכם?
השאירו פרטים כאן: https://www.ryse.co.il
ונעזור לכם להתמקד – במה שחשוב באמת.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​