איך להתכונן לפני הטמעת מערכת CRM בעסק? מדריך לבעלי עסקים

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

רוצים להטמיע מערכת CRM בעסק? הנה כל השלבים וההכנות שחייבים לעשות לפני שמבקשים הצעת מחיר או בוחנים פתרונות. מדריך מאת צוות RYSE.


הקדמה

רבים מבעלי העסקים מבינים שהם צריכים מערכת CRM – אבל לא יודעים מאיפה להתחיל. בסרטון הזה, חמי שרימן מ-RYSE אירח את אופיר שקד, יועץ הטמעה בכיר מהצוות, כדי לדבר בדיוק על זה: מה חשוב להכין ולעשות לפני שמתחילים בתהליך הטמעה של CRM.

הנה עיקרי הדברים.


1. תבינו קודם מה זה בכלל CRM

לפני שמתחילים לבקש הצעות מחיר או לבדוק מערכות, תשקיעו שעה-שעתיים להבין מה זה CRM, מה היתרונות של מערכת כזו, ואילו בעיות היא פותרת.

לא צריך לצלול ללמידה עמוקה או לקרוא מאמרים אקדמיים – מספיק לראות כמה סרטונים ביוטיוב, כמו אלו שבערוץ של RYSE או אחרים.


2. תשאלו את עצמכם: מה אני רוצה שהמערכת תפתור?

זאת אולי השאלה הכי חשובה. אם לא תדעו מה הפנטזיה שלכם מהמערכת – מה אתם מקווים שהיא תעשה – יהיה כמעט בלתי אפשרי לספק לכם פתרון טוב.

הנה כמה שאלות שכדאי לשאול:

  • האם אני רוצה לסגור יותר לידים ולמנוע מהם "ליפול בין הכיסאות"?

  • האם אני רוצה לחסוך זמן עבודה שחורה כמו שליחת הצעות מחיר, מענה ללקוחות או תיעוד משימות?

  • האם אני רוצה שליטה ונראות על כל מה שקורה בעסק, להבין מספרים, לדעת איפה כל ליד עומד?


3. תכירו את העסק שלכם

נשמע מובן מאליו, אבל תתפלאו כמה בעלי עסקים לא יודעים לענות על שאלות בסיסיות:

  • כמה לידים נכנסים לעסק כל חודש?

  • מאיפה הם מגיעים?

  • כמה מוצרים יש לי בפועל? (ולא רק מה מופיע באתר)

ככל שתכירו את הנתונים האלו טוב יותר – כך יהיה קל יותר להתאים לכם מערכת מדויקת.


4. לא כל עסק צריך CRM עכשיו

אם יש לכם עסק חדש עם פחות מ-40 לידים בחודש – ייתכן שזה מוקדם מדי להטמיע מערכת CRM. אולי עדיף להתמקד כרגע בשיווק, או אפילו באקסל פשוט.

לעומת זאת, אם יש לכם נפח פעילות גדול (למשל 100 לידים ביום, כמה אנשי מכירות, ובלגן באקסלים) – זה בדיוק הזמן הנכון לעשות סדר עם מערכת CRM.


5. דוגמה למקרה קלאסי: עסק שצריך CRM

עסק שמקבל מאות לידים בחודש, עם 3-5 אנשי מכירות, ואין לו מושג מה אחוזי הסגירה, איך לחלק עמלות, והכל תלוי בקמפיינר או באקסלים – זה מתכון לבלאגן.

במקרה כזה, המנכ"ל מחפש שליטה, סדר, ודוחות שמראים מה קורה באמת בעסק. כאן, מערכת CRM יכולה לחולל מהפכה.


לסיכום

הטמעת CRM היא תהליך חשוב שיכול לשנות את הדרך בה העסק שלכם מתנהל – אבל רק אם מתכוננים אליו נכון.

📌 הכנה נכונה = מערכת מותאמת שתיתן לכם תוצאות אמיתיות.


רוצים להתייעץ איתנו?

אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לכתוב בתגובות או לשלוח לנו הודעה.

ואם אתם שוקלים להטמיע מערכת CRM ואוטומציה בעסק – אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו, להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם:

👉 www.ryse.co.il

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​