
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

רוצים להטמיע מערכת CRM בעסק? הנה כל השלבים וההכנות שחייבים לעשות לפני שמבקשים הצעת מחיר או בוחנים פתרונות. מדריך מאת צוות RYSE.
רבים מבעלי העסקים מבינים שהם צריכים מערכת CRM – אבל לא יודעים מאיפה להתחיל. בסרטון הזה, חמי שרימן מ-RYSE אירח את אופיר שקד, יועץ הטמעה בכיר מהצוות, כדי לדבר בדיוק על זה: מה חשוב להכין ולעשות לפני שמתחילים בתהליך הטמעה של CRM.
הנה עיקרי הדברים.
לפני שמתחילים לבקש הצעות מחיר או לבדוק מערכות, תשקיעו שעה-שעתיים להבין מה זה CRM, מה היתרונות של מערכת כזו, ואילו בעיות היא פותרת.
לא צריך לצלול ללמידה עמוקה או לקרוא מאמרים אקדמיים – מספיק לראות כמה סרטונים ביוטיוב, כמו אלו שבערוץ של RYSE או אחרים.
זאת אולי השאלה הכי חשובה. אם לא תדעו מה הפנטזיה שלכם מהמערכת – מה אתם מקווים שהיא תעשה – יהיה כמעט בלתי אפשרי לספק לכם פתרון טוב.
הנה כמה שאלות שכדאי לשאול:
האם אני רוצה לסגור יותר לידים ולמנוע מהם "ליפול בין הכיסאות"?
האם אני רוצה לחסוך זמן עבודה שחורה כמו שליחת הצעות מחיר, מענה ללקוחות או תיעוד משימות?
האם אני רוצה שליטה ונראות על כל מה שקורה בעסק, להבין מספרים, לדעת איפה כל ליד עומד?
נשמע מובן מאליו, אבל תתפלאו כמה בעלי עסקים לא יודעים לענות על שאלות בסיסיות:
כמה לידים נכנסים לעסק כל חודש?
מאיפה הם מגיעים?
כמה מוצרים יש לי בפועל? (ולא רק מה מופיע באתר)
ככל שתכירו את הנתונים האלו טוב יותר – כך יהיה קל יותר להתאים לכם מערכת מדויקת.
אם יש לכם עסק חדש עם פחות מ-40 לידים בחודש – ייתכן שזה מוקדם מדי להטמיע מערכת CRM. אולי עדיף להתמקד כרגע בשיווק, או אפילו באקסל פשוט.
לעומת זאת, אם יש לכם נפח פעילות גדול (למשל 100 לידים ביום, כמה אנשי מכירות, ובלגן באקסלים) – זה בדיוק הזמן הנכון לעשות סדר עם מערכת CRM.
עסק שמקבל מאות לידים בחודש, עם 3-5 אנשי מכירות, ואין לו מושג מה אחוזי הסגירה, איך לחלק עמלות, והכל תלוי בקמפיינר או באקסלים – זה מתכון לבלאגן.
במקרה כזה, המנכ"ל מחפש שליטה, סדר, ודוחות שמראים מה קורה באמת בעסק. כאן, מערכת CRM יכולה לחולל מהפכה.
הטמעת CRM היא תהליך חשוב שיכול לשנות את הדרך בה העסק שלכם מתנהל – אבל רק אם מתכוננים אליו נכון.
📌 הכנה נכונה = מערכת מותאמת שתיתן לכם תוצאות אמיתיות.
אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לכתוב בתגובות או לשלוח לנו הודעה.
ואם אתם שוקלים להטמיע מערכת CRM ואוטומציה בעסק – אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו, להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם: