איך מחשבים אחוז המרה מלידים ללקוחות Fireberry by powerlink #CRM

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

.

🎁רוצים לנסות את Firebrry ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : http://bit.ly/PowerLinkCRM

.

רוצים לדעת כמה לידים הופכים בפועל ללקוחות – ולשפר את הביצועים של אנשי המכירות שלכם? במאמר הזה נלמד איך לבנות מדדי המרה אוטומטיים במערכת CRM כמו Fibery (לשעבר FY.CRM), צעד אחר צעד.


כך תמדדו את אחוז ההמרה שלכם במדויק – בלי קבצי אקסל, בלי ניחושים

כמעט כל בעל עסק שואל את עצמו בשלב מסוים:
כמה מתוך הלידים שאני מייצר – באמת הופכים ללקוחות משלמים?

וזו שאלה קריטית. כי אם אתם לא יודעים את אחוז ההמרה שלכם, אתם בעצם טסים בעסק על עיוור.

במיוחד כשיש לכם כמה אנשי מכירות, ואתם רוצים לבדוק מי מביא תוצאות – ומי סתם מדבר יפה.

במערכת CRM כמו Fibery (שנקראה בעבר FY.CRM), אפשר לבנות לוח בקרה חכם שמציג את אחוז ההמרה לפי איש מכירות, ולהבין בצורה ברורה:

  • כמה לידים כל אחד קיבל

  • כמה מהם הפך ללקוח

  • ומה אחוז ההמרה הסופי שלו

וזה בדיוק מה שנראה עכשיו.


שלב 1: יצירת מדד "כמות לידים"

ניגשים ללוח הבקרה במערכת Fibery, ויוצרים מדד חדש שמחשב את כמות הלידים שהוזנו.

  • בוחרים את אובייקט הלידים (Lead)

  • מגדירים מדד מסוג: "ספירת רשומות"

  • מוסיפים סינון לפי תאריכים (אם רוצים לראות נתונים מהחודש הנוכחי או השנה)


שלב 2: יצירת מדד "כמות לקוחות"

בדיוק באותה שיטה, מוסיפים ווידג'ט נוסף שמודד את מספר הלקוחות בפועל – שוב, באמצעות ספירת רשומות.

אפשר להפריד בצבעים (למשל: לידים באדום, לקוחות בירוק) כדי לייצר ויזואליזציה ברורה יותר.


שלב 3: טבלת מדדים לפי איש מכירות

כאן הקסם מתחיל:
אנחנו יוצרים טבלת מדדים לפי שם המשתמש (איש המכירות).

  • מגדירים את סוג הנתונים לפי "משתמשים"

  • סופרים כמה לידים יש לכל איש מכירות לפי שדה "בטיפול אצל"

  • סופרים כמה לקוחות לכל אחד באותו אופן

  • מוסיפים מדד שלישי עם נוסחת חישוב:
    (מספר לקוחות / מספר לידים) * 100 = אחוז המרה

שימו לב: אם לא הגדרתם נכון את השדות במערכת – במיוחד את שדה "בטיפול אצל" – ייתכנו בעיות בחישוב. חשוב לבנות את השדות בצורה נכונה מהבסיס.


למה זה חשוב?

שקיפות מלאה בצוות המכירות – כולם רואים את הביצועים שלהם
מיקוד בשיפור ההמרה ולא רק בכמות לידים
מדידה נכונה = שיווק ומכירות טובים יותר
קל לבחון תוצאות ולבצע אופטימיזציה לתהליך המכירה


רוצים שנבנה לכם את הדשבורד הזה בעסק?

אנחנו ב-RYSE מתמחים בהטמעת מערכות CRM מותאמות אישית, כולל דשבורדים שמציגים בדיוק את מה שאתם צריכים – בלי כאבי ראש, בלי בלגן.

עם ניסיון של מעל 350 פרויקטים מוצלחים, נשמח להראות גם לכם איך אוטומציה חכמה תעשה לכם סדר במכירות – ותעזור לכם לסגור יותר לקוחות עם פחות מאמץ.

👉 לחצו כאן להשאיר פרטים באתר שלנו

.

🎁רוצים לנסות את Firebrry ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : http://bit.ly/PowerLinkCRM

.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​