איך בונים מסע לקוח מבוסס אוטומציה

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק :
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
כלי העל שיאפשר לך לשלוט בכל המערכות העסקיות שלך במהירות מהמקלדת
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד. לחצו על הלינק להטבות שוות :
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו על הקישור עכשיו !
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט, להטבות והנחות לחצו על הלינק
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מערכת האוטומציה המתקדמת בעולם בשילוב של AI AGENTS לבניה של עוזרים חכמים לעסק
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
רוצה לגדול מפרילנסר לסוכנות אוטומציה ? מלא את השאלון הבא כדי להגיש מועמדות :

מה זה מסע לקוח, למה חשוב למפות אותו, ואיך להפוך אותו לאוטומטי? במאמר הזה תלמדו איך לעבור משיווק מבולגן לתהליך מדויק שמייצר יותר מכירות ופחות תקלות – עם אוטומציות שמורידות עומס מהצוות ומשפרות חוויית לקוח.


המסע של הלקוח – זה לא רק מושג שיווקי. זה המנוע של העסק

בין אם אתם בעלי עסקים בתחילת הדרך או מנהלים ארגון מבוסס – יש דבר אחד שמשותף לכולם: מסע הלקוח.

זהו התהליך של כל ליד ולקוח – מהרגע שהוא נחשף אליכם, דרך שלב ההתעניינות, סגירת העסקה, ועד לאספקת השירות בפועל.
ולמרבה ההפתעה – רוב בעלי העסקים לא יודעים לתאר בדיוק מה קורה אצלם בכל שלב.

למה זה קורה?

  • בעסקים קטנים: דברים משתנים מהר. אין תהליך קבוע, כל ליד מקבל יחס שונה, ומדיניות השיווק/מכירות משתנה כל חודש.

  • בעסקים גדולים: יש הרבה יותר עובדים ומחלקות, ולכן קשה להזיז דברים או לייצר שינויים – גם אם ברור לכולם שהתהליך לא אופטימלי.

אבל החדשות הטובות? אפשר לעשות סדר. ואפשר לעשות את זה חכם – עם אוטומציה.


בואו נפרק את מסע הלקוח לשלבים עיקריים:

  1. שיווק – שלב החשיפה: קמפיינים, חיפושים בגוגל, אתר, המלצות.

  2. מכירה – אחרי שהשאירו פרטים: מענה, שיחות, שאלות, סגירת עסקה.

  3. תפעול ואספקת השירות – כל מה שקשור ללקוח אחרי הרכישה.

אלה שלושת השלבים הבסיסיים שמרכיבים את כל מסע הלקוח.
ובתוך כל שלב – יש אינספור משימות קטנות: לענות לשיחה, לשלוח הצעה, להפיק חשבונית, להוציא תזכורת, ועוד ועוד.


מי אמור לבצע את כל המשימות האלו?

🔹 אתם – בעלי העסק.
🔹 העובדים שלכם – אם כבר בניתם צוות.
🔹 או מערכות אוטומטיות – שיבצעו את זה עבורכם בצורה מדויקת, מהירה ואחידה.

אם תסתכלו על כל פעולה בעסק כעל "משימה", תבינו במהירות איפה הזמן שלכם נשפך – ואיפה אפשר לחסוך אותו עם אוטומציה.


דוגמה: כך נראה מסע לקוח חכם, מבוסס אוטומציה

שלב השיווק:

ליד השאיר פרטים באתר?
✨ מיד נשלחת אליו הודעת וואטסאפ אוטומטית עם פרטים על השירותים שלכם, תיאום שיחה, וקישורים רלוונטיים.

שלב המכירה:

הליד עבר סינון אוטומטי בעזרת שאלון התאמה (למרות שחלק נוטשים – הלידים שכן משאירים פרטים מלאים הם חמים ואיכותיים יותר).
✨ מגיע לשיחה כשהוא כבר יודע מחירים, מבין את השירות, ויש לו אמון ראשוני בעסק.

שלב השירות:

נפתחת משימה אוטומטית בצוות. נשלחות תזכורות, מופקת חשבונית, נשלחת בקשת פידבק לאחר השירות.
✨ לקוח מרוצה, אין נפילות בין הכיסאות, ואתם עם ראש שקט.


אוטומציה היא לא תחליף – היא שותפה

אנחנו ב-RYSE עזרנו כבר ליותר מ־350 עסקים בישראל לבנות תהליכים אוטומטיים חכמים.
בין אם אתם בתחילת הדרך או מנהלים צוות – יש דרך להפוך את מה שמבולגן, מתיש ומבוזבז – למסודר, פשוט ויעיל.

השלב הראשון? להבין את מסע הלקוח שלכם.
השלב הבא? להחליט מי עושה מה – ואת מה שאפשר, להעביר לאוטומציה.


💡 רוצים שנעזור לכם לבנות מסע לקוח אוטומטי בעסק?
השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם עם תוכנית מסודרת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​