
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

עושים וובינרים? ייתכן ואתם מפספסים לידים חמים! גלו איך לשלוח מסרים מותאמים אישית לפי זמן הצפייה בוובינר בעזרת אוטומציה חכמה שבונה הצעת מכירה מדויקת לפי רמת העניין של המשתתף.
אם אתם עושים וובינרים, הרצאות מוקלטות או הדרכות ללקוחות וללידים – יש מצב שאתם מפספסים הזדמנות שיווקית משמעותית.
רוב העסקים ששולחים מסרים לאחר הוובינר, עושים את זה בצורה גנרית – כלומר, שולחים את אותו המסר לכל המשתתפים, בלי להבחין בין מי שהיה שם 5 דקות לבין מי שנשאר עד הסוף.
וזו בדיוק הבעיה.
בסוף כל וובינר, יש נתון קריטי: כמה זמן כל משתתף היה נוכח בהדרכה. ברור שמי שנשאר לאורך כל הוובינר – שעה, שעה וחצי – הרבה יותר מעוניין במוצר מאשר מישהו שעזב אחרי 7 דקות.
הפתרון? אוטומציה שמנתחת את זמן ההשתתפות של כל ליד, ומבצעת סיווג חכם:
מי שצפה מעל 80% מהזמן
מי שצפה בין 50%-80%
מי שפחות מ-50%
לכל אחד מהם נשלח מסר שונה – יותר מדויק, יותר מותאם, וכמובן – יותר אפקטיבי.
באוטומציה שבנה עידו מהצוות שלנו ב-RYSE, חיברנו את מערכת הוובינר (כמו Zoom או WebinarJam) למערכת אוטומציה כמו Make, ושם:
נשלף מידע על זמן ההצטרפות והעזיבה של כל משתתף
מחושב אחוז ההשתתפות
נשלח מסר שונה לכל סוג של משתתף (וואטסאפ, מייל, או SMS)
לדוגמה:
מי שצפה מעל 60 דקות – יקבל הזמנה אישית לפגישת ייעוץ
מי שצפה פחות מ-20 דקות – יקבל תקציר מוקלט עם הזמנה לצפות שוב
האוטומציה הזו היא רק חלק משרשרת ארוכה של תהליכים שאפשר להקים סביב הוובינר:
מסרים מקדימים שמכינים את הליד לוובינר
מעקב במהלך השידור – כולל התראות אם מישהו עוזב מוקדם
המשך ליווי וחימום לאחר הוובינר לקראת שיחת מכירה או רכישה
אם אתם עושים וובינרים ורוצים למקסם את התוצאות – אנחנו נשמח לבנות לכם את האוטומציה הזו (ועוד רבות מסביבה). פשוט השאירו פרטים באתר Ryse.co.il ונחזור אליכם עם הפתרון שמתאים בדיוק לוובינר שלכם.