הכרות עם Zapier – מערכת אוטומציה לעסקים

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

רוצים לאחד בין מערכות העסק בלי לפתח או לכתוב קוד? במאמר הזה תלמדו איך להשתמש ב-Zapier כדי לחבר בין טפסי פייסבוק, גוגל שיטס, מערכות דיוור ועוד – בצורה פשוטה, חכמה וחסכונית בזמן.


רוצים לחבר בין כל המערכות בעסק? תכירו את Zapier – בלי קוד, בלי כאבי ראש

אם אתם בעלי עסקים, מנהלים או פשוט חובבי אוטומציה – כדאי מאוד שתכירו את Zapier (זאפייר).
מדובר באחת המערכות החזקות והפשוטות בעולם לחיבור בין אפליקציות ומערכות שונות בעסק – בלי כתיבת קוד ובלי תלות במתכנתים.

במילים אחרות:
📩 ליד נרשם בטופס בפייסבוק?
📊 תועבר שורה חדשה אוטומטית לגוגל שיטס
📧 תישלח לו הודעת הכרות במייל
וכל זה קורה לבד, תוך שניות – בזכות זאפ פשוט.


מה זה בעצם Zapier?

Zapier היא פלטפורמה שמאפשרת יצירת אוטומציות ("Zaps") בין יותר מ-5,000 אפליקציות שונות.
בכל זאפ יש שני מרכיבים עיקריים:

  • Trigger (טריגר) – האירוע שגורם לאוטומציה להתחיל (למשל ליד חדש מפייסבוק)

  • Action (אקשן) – הפעולה שתתבצע בתגובה (למשל הוספה של שורה בגיליון גוגל שיטס)

כך לדוגמה, אפשר ליצור זאפ שמחבר בין פייסבוק ל-Google Sheets + Gmail בצורה כזו:

כל פעם שליד חדש נרשם בטופס בפייסבוק → תתווסף שורה עם פרטיו בגוגל שיטס → יישלח אליו מייל תודה.


מה חדש ב-Zapier? שילוב של AI באוטומציה

אחד הפיצ'רים החדשים והחזקים במערכת הוא שילוב של בינה מלאכותית (AI).
במקום לבנות כל זאפ ידנית, אפשר פשוט לכתוב באנגלית מה אתם רוצים שיקרה, כמו:

“Save new Facebook leads to Google Sheets and send me an email”

Zapier תבנה לכם את האוטומציה הזו לבד – כולל כל החיבורים. זה פשוט, זה מהיר, וזה מתאים גם למי שלא מבין כלום בקוד.


שימושים נפוצים של Zapier בעסקים:

🧠 חיבור טפסים מהאתר או פייסבוק למערכות CRM
📨 שליחת הודעות תודה/שירות ללקוחות חדשים
📆 יצירת פגישות אוטומטית בלוח השנה
📁 סנכרון בין דרייב, ג'ימייל, קבצים וחשבוניות
📌 עדכון שוטף של גוגל שיטס/אקסל/נוטיון ועוד

ויש עוד אלפי שימושים – הכל תלוי בצרכים של העסק שלכם.


איך זה עובד בפועל?

  1. בוחרים את הטריגר – לדוגמה, ליד חדש שהתקבל בפייסבוק.

  2. בוחרים את הפעולה הרצויה – למשל הוספה של השם והטלפון לשורת אקסל.

  3. מזינים את פרטי החיבור – או באמצעות גוגל, או עם מפתח API ממערכות מתקדמות.

  4. מבצעים בדיקת "Test" לוודא שהכל עובד כמו שצריך.

  5. שומרים את הזאפ – וזהו! יש לכם אוטומציה שעובדת לבד.


לאן ממשיכים מכאן?

אם אתם רוצים להתחיל לעבוד עם Zapier ולבנות אוטומציות בעסק שלכם, תוכלו לעשות זאת לבד – או לפנות למומחים שיעשו זאת עבורכם.
אנחנו ב-RYSE מלווים עסקים כבר שנים בהקמה של מערכות CRM, אוטומציות וניהול תהליכים – ויכולים להטמיע לכם אוטומציות מותאמות אישית עם Zapier ועוד עשרות כלים חכמים.

📩 לחצו כאן להשאיר פרטים ונחזור אליכם: ryse.co.il


חסכו זמן. חסכו טעויות. תנו למערכות לעבוד בשבילכם.
Zapier היא רק ההתחלה – העתיד של העסק שלכם מחכה באוטומציה חכמה.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​