הדרכה על מערכת ניהול פרויקטים קליקאפ – חלק 1 | ClickUp Tutorial 🦾🔼

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

.

🎁רוצים לנסות את Clickup ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : https://bit.ly/ClickUpRyse

.

רוצים לנהל את כל המשימות, הסטטוסים והתשלומים בפרויקטים שלכם בצורה פשוטה ומסודרת? הכירו את ClickUp – הכלי האולטימטיבי לניהול פרויקטים בעסקים קטנים ובינוניים. מדריך פרקטי בעברית כולל דוגמאות מהשטח.


ניהול פרויקטים שלא תפספסו בו כלום – עם ClickUp

בתור בעלי עסקים או פרילנסרים שמנהלים מספר פרויקטים מול לקוחות במקביל, אתם בטח מכירים את התחושה הזו של לרדוף אחרי משימות, סטטוסים, תשלומים ואנשי צוות.
אם לא תעבדו עם מערכת מסודרת – זה פשוט לא יעבוד.

במאמר הזה אראה לכם איך אני עצמי מנהל עשרות פרויקטים במקביל עם מערכת אחת חכמה: ClickUp.
מערכת לניהול פרויקטים שיכולה להפוך כל כאוס – לסדר מופתי.


למה בכלל צריך מערכת לניהול פרויקטים?

כי כשיש לכם לקוחות, משימות, דדליינים, תשלומים, פיתוחים ואנשי צוות – אתם לא יכולים לסמוך על הראש או על רשימות פתקים.
ClickUp מאפשרת לכם:

  • לעקוב אחרי כל שלב בפרויקט.

  • לראות סטטוס בזמן אמת – מה בוצע ומה לא.

  • למדוד כמה זמן לוקח כל שלב.

  • לדעת מתי כל פרויקט צפוי להסתיים.

  • לשלוט ולתעדף משימות לפי דחיפות.

  • ולעבוד עם כל הצוות בצורה מסונכרנת.


איך זה בנוי ב־ClickUp?

ClickUp בנויה בהיררכיה שמתחילה מהרחב לצר:

  1. Space (מרחב עבודה) – לדוגמה "לקוחות", "פרילנסרים", "פיתוח עסקי".

  2. Folder (תיקייה) – תיקייה לכל לקוח או תחום.

  3. List (רשימה) – רשימת משימות לכל פרויקט או תהליך.

בתוך כל משימה אתם יכולים:

  • להוסיף סטטוס (למשל: בשיחה, בביצוע, בהמתנה לתשלום).

  • לפתוח סאב-טאסקים (משימות קטנות בתוך משימה גדולה).

  • לצרף קבצים, הערות, טפסים, או לתייג אנשי צוות.

  • להוסיף Custom Fields – כמו תאריך יעד, עדיפות, הערכת זמן, סטטוס תשלום ועוד.


הפיצ'רים שאני הכי אוהב

תיעוד זמן עבודה – אתם יכולים לעקוב כמה זמן השקעתם בכל משימה, בזמן אמת או בדיעבד.
תאריכי Follow-up אוטומטיים – תזכורות לשיחות, תשלומים או כל דבר אחר שדורש מעקב.
חלוקה לפי רמות דחיפות – כך שהפרויקטים הקריטיים תמיד יהיו למעלה.
שיתוף פעולה עם פרילנסרים – תיוג, הקצאת משימות, וקבלת עדכונים מיידיים.
מדידה מול תחזית – האם לקח לי יותר או פחות זמן ממה שחשבתי? זה עוזר לי לתמחר נכון.


ניהול תשלומים בתוך ClickUp

רוצים לדעת מי שילם, מי באיחור ומתי לחשבונית הבאה?
פשוט פותחים ליסט ייעודי לתשלומים, עם:

  • שדה סכום.

  • תאריך הוצאת חשבונית.

  • סטטוס תשלום.

  • ואפשרות להוסיף את הקובץ של החשבונית עצמה.


לסיכום – למה כדאי גם לכם לאמץ את ClickUp?

  • שליטה מלאה בפרויקטים ובתהליכים.

  • אין יותר בלת"מים לא צפויים – הכל מתועד מראש.

  • שיתוף פעולה חלק עם צוות או פרילנסרים.

  • תובנות עסקיות שיעזרו לכם לתמחר חכם יותר.

  • שקט נפשי, סדר, ושירות לקוחות הרבה יותר טוב.


אם אתם רוצים שנעזור לכם לבנות מערכת ניהול פרויקטים מסודרת לעסק שלכם –
השאירו פרטים כאן ונבנה לכם את זה בלי כאב ראש:
👉 https://ryse.co.il

.

🎁רוצים לנסות את Clickup ולתמוך בערוץ שלנו ? הרשמו דרך הלינק שלנו וקבלו הטבות שוות : https://bit.ly/ClickUpRyse

.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​