
הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן!
רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא עלות?
תשאירו את הפרטים שלכם למטה עכשיו 👇

אז החלטתם שאתם רוצים להטמיע מערכת CRM. אבל איך בוחרים אחת מתוך כל האופציות שיש בשוק?
יש אינספור מערכות – ישראליות, אמריקאיות, מערכות CRM או מערכות ניהול פרויקטים שאומרים שהן CRM… וזה מבלבל. מאיפה בכלל מתחילים?
אם זו הפעם הראשונה שאתה פה – נעים מאוד!
אני חמי שריימן, הבעלים של חברת רייז. אנחנו מתמחים באוטומציות עסקיות ובהתאמה אישית של מערכות CRM לעסקים. עבדנו כבר עם מעל ל-350 עסקים, החל מ-One Man Show ועד חברות עם עשרות עובדים.
אני בכוונה מצלם את הסרטון הזה רגע לפני תחילת השנה החדשה, כדי שתבינו את היתרון של להטמיע מערכת מראש.
כשהמערכת כבר פועלת ומדויקת עם כניסת השנה, אפשר להתחיל אותה עם דאטה מסודר – לראות את כל התמונה העסקית כבר מה-1 בינואר.
אם מטמיעים באמצע השנה – זה גם בסדר, אבל קחו בחשבון שלא תמיד אפשר לטעון מידע רטרואקטיבי, ואז קשה לקבל תובנות ברורות על העסק.
יש לכם המון לידים ואתם לא מספיקים לחזור אליהם?
אתם חוזרים שוב ושוב על אותן משימות שאפשר להפוך לאוטומציה?
לא רואים תמונה ברורה של מה קורה בעסק – בשיווק, מכירות, שירות, אדמיניסטרציה, פיננסים?
אם עניתם "כן" על אחת מהשאלות – סביר שאתם במקום הנכון.
אבל חשוב גם לבדוק אם זה משתלם לכם כלכלית:
אם אתם עסק קטן בלי עובדים, שמקבל 10 לידים בחודש – ייתכן שלא תצטרכו CRM בשלב הזה, אלא אם כל ליד שווה לכם הרבה מאוד כסף.
תדמיינו – כל הלידים נכנסים אוטומטית, הם מקבלים תזכורות ופולו-אפים בוואטסאפ, הכל זורם בדשבורד ברור, ואנשי המכירות שלכם לא מפספסים כלום.
זו התמונה שאנחנו מחפשים לשמוע מלקוחות. פנטזיה של מערכת – או לפחות קצה חוט לרצון.
מבנה גמיש – אובייקטים, שדות, תצוגות, מאפיינים לפי הצרכים שלכם.
תמיכה באינטגרציות ואוטומציות – חיבור למערכות חיצוניות כמו טופס באתר, דיוור, וואטסאפ ועוד (API).
נראות ונוחות לעובדים ולהנהלה – מערכת לא רק צריכה לעבוד, אלא גם להיות נוחה, מודרנית וברורה.
גמישות ויכולת לגדול עם העסק – האם מתעדכנת? תומכת באינטגרציות חדשות? תואמת לעידן של AI?
שפת ממשק – עברית? אנגלית? רוסית? חשוב שיהיה ברור לצוות.
תמיכה טכנית – יש למערכת אבא ואמא? אפשר לפנות לתמיכה במקרה של תקלות?
אפליקציה לנייד – חשוב למי שעובד מהטלפון או צריך גישה מכל מקום.
אצלנו ברייז, לא זזים סנטימטר בלי אפיון מדויק ומעמיק.
האיפיון כולל את כל התהליכים בעסק: שיווק, מכירות, שירות, תפעול, אדמיניסטרציה ופיננסים – ומתוך זה בונים אפיון מסודר.
בסיום האפיון תקבלו:
המלצה למערכת שמתאימה לכם כמו כפפה ליד
הצעת מחיר לבנייה והטמעה של המערכת
מאפייני חובה – שדות, תצוגות, אובייקטים, דשבורדים שחשוב לכם לנהל
מאפייני רשות – תכונות נחמדות שיש, אבל לא קריטיות (למשל: חתימה דיגיטלית)
חזון קדימה – לאן אתם רוצים שהמערכת תתפתח יחד עם העסק
אם אתם צריכים עזרה – השאירו פרטים ונשמח ללוות אתכם באפיון ובבחירה של מערכת CRM שמתאימה לכם אישית.