תפסיקו עם הנוהל כיבוי שריפות בעסק שלכם 🔥

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

מרגישים שהעסק שלכם הוא רק כיבוי שרפות אחד גדול? גלו במאמר איך לנהל את הזמן נכון עם טכניקות מוכחות כמו Time Blocking, חוק פרקינסון, ו-days batching – כדי שתוכלו לשלוט בזמן שלכם ולא לתת לו לשלוט בכם.


כיבוי שרפות יומיומי בעסק? זה לא גזירת גורל

בעלי עסקים רבים מתעוררים כל בוקר עם תוכניות ברורות ליום – ומסיימים אותו בתחושת תסכול. למה? כי היום שוב ברח להם בין הידיים. מיילים, שיחות, פגישות, משימות שצצו פתאום – והזמן פשוט נעלם.
במקום לפעול בצורה יזומה, אתם עסוקים כל היום ב"לכבות שרפות".

אז איך יוצאים ממעגל התסכול הזה?

1. Time Blocking – שליטה דרך צבעים

ניהול זמן מתחיל בניהול יומן נכון. לא מדובר רק על לקבוע פגישות, אלא לחסום זמנים מוגדרים מראש לפעולות קבועות.
שיטה מומלצת: Time Blocking – חלוקת היומן לפי צבעים לפי סוגי פעולות:

  • 🔵 כחול – רוטינות אישיות ויומיות (כמו מדיטציה, קריאת ספר, ספורט)

  • 🔴 אדום – שיחות עסקיות עם לקוחות, לידים או קולגות

  • 🟡 צהוב – פעולות אישיות כמו בילוי או זמן פנוי

  • 🟢 ירוק – ניהול כספים, הנהלת חשבונות ודוחות

השילוב בין צבעים והגדרה מראש של בלוקים מסייע לשמור על פוקוס ולצמצם הסחות דעת.

2. ימים לפעולות – Batching יומי

דרך נוספת לעצור את בלגן הכיבוי היומי: הגדירו ימים לפעולות מסוימות.

  • ראשון – פיתוח עסקי, יצירת תוכן, שיתופי פעולה

  • שני ושלישי – מוקדשים לשיחות עם לקוחות, לידים, עובדים

  • חמישי – יום לניהול כספים או אסטרטגיה

השיטה הזו עוזרת לכם להישאר באותו state of mind לאורך כל היום ולהיות בפוקוס.

3. חוק פרקינסון – דדליין קצר = ביצוע מהיר

חוק פרקינסון אומר: "כל משימה מתרחבת כדי למלא את הזמן שהוקצב לה."
אם תקבעו דדליין רחוק – תמצאו את עצמכם דוחים שוב ושוב.
אם תקבעו יעד קרוב ומדוד – תבצעו מהר יותר.

לדוגמה: אתם רוצים להשיק מוצר חדש תוך חודשיים? אל תכתבו "מוצר חדש" ביומן. חלקו את זה למשימות קטנות עם תאריכים מדויקים, והכניסו אותם ליומן.

💡 טיפ מנצח: התחייבות ציבורית. פרסמו פוסט, שלחו מייל, ספרו לעובדים – זה מייצר אחריות חיצונית, ומגדיל משמעותית את הסיכוי שתעמדו ביעד.

4. ניהול משימות – לא בוואטסאפ

אל תשתמשו בוואטסאפ או במייל כ"רשימת משימות". זה מתכון לבלאגן.
השתמשו בכלים לניהול משימות כמו:

  • ClickUp

  • Trello

  • Notion

  • Monday.com

הקפידו שמשימות יהיו מתויגות לפי סטטוס (למשל: פתוחה / בטיפול / בוצעה), ומסונכרנות ליומן שלכם.
🎯 כלל ברזל: משימה בלי זמן ביומן = לא תקרה.


לסיכום: אתם לא באמת יכולים לנהל את הזמן – אבל אתם יכולים לנהל את עצמכם בתוך הזמן

ניהול עסק זו משימה מורכבת. אבל עם שיטות פשוטות לניהול עצמי, תוכלו להפסיק לרדוף אחרי כיבוי שרפות, ולהתחיל להוביל את העסק שלכם קדימה בצורה יזומה, ממוקדת ואפקטיבית.

רוצים לבנות מערכת ניהול משימות וניהול זמן שמתאימה בול לעסק שלכם?
אנחנו ברייז נעזור לכם להכניס סדר, שליטה ורוגע לעסק – עם כלים אוטומטיים חכמים.

🔗 לחצו כאן לפרטים על בניית מערכת ניהול לעסק שלכם

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​