שונא את ה-CRM שלך? זה הפתרון…

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק – לשעבר אינטגרומט:
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו!
מעדיפים מערכת CRM בינלאומית עם אופציה לשימוש בעברית/אנגלית, תכירו את פיידפרייב, ואם תירשמו דרך הלינק תקבלו חודש ניסיון חינם :
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
מערכת לשליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית לבעלי עסקים

שונאים את מערכת ה-CRM שלכם? כנראה שאתם פשוט לא מכירים אותה מספיק טוב

מערכת ה-CRM שלכם גורמת לצוות לתסכול? אתם לא היחידים. הרבה עסקים חווים אנטגוניזם מצד העובדים כשמוטמעת מערכת חדשה – "מורכב מדי", "אני מעדיף אקסל", "המערכת הקודמת הייתה נוחה יותר"… נשמע מוכר?

אבל לפני שחוזרים אחורה – חשוב להבין מה באמת עומד מאחורי התחושות האלה, ואיך אפשר להתמודד איתן בצורה חכמה.


למה העובדים שונאים את ה-CRM?

הבעיה לרוב לא נעוצה במערכת עצמה – אלא בפחד מהשינוי ובתחושת חוסר האונים שנובעת מחוסר הכשרה.

💬 "המערכת מסובכת לי" = "אני לא יודע איך להשתמש בה"

מייל ואקסל, לדוגמה, היו בהתחלה מערכות מורכבות לתפעול. היום אין עסק שלא משתמש בהן. אותו הדבר קורה עם CRM – ברגע שמבינים אותו לעומק, קשה לדמיין את העסק בלעדיו.


אז איך גורמים לצוות להתחבר למערכת?

1. הדרכה והטמעה מקצועית

אל תוותרו על הדרכה מסודרת. אם עבדתם עם מטמיע – ודאו שיש לכם ליווי מקצועי גם אחרי ההטמעה. אצלנו ב-RYSE, לדוגמה, יש חודש ליווי קבוע שכולל:

  • שיחות שבועיות

  • מענה שוטף

  • הקלטות הדרכה שנשארות עם הלקוח

  • מדריכים כתובים (SOP) שמראים בדיוק איך לבצע כל פעולה במערכת.

2. הטמעה הדרגתית

אל תעמיסו הכול בבת אחת – התחילו משלב הלידים והשיווק, עברו למכירות, אחר כך לתפעול ולשירות. שלבו כל פעם שכבה נוספת, בהתאם לקצב שהצוות מסוגל לעכל.

3. השתתפות העובדים כבר בשלב האפיון

אל תשאירו את שיחות האפיון להנהלה בלבד – הכניסו את מי שעתיד לעבוד בפועל עם המערכת: אנשי מכירות, מזכירה, עוזר אישי. כשהם חלק מהתהליך, קל יותר לרתום אותם בהמשך.

4. התאמה מחדש למערכת קיימת

גם אם אתם כבר עובדים עם CRM – בדקו אם היא עדיין עונה על הצרכים הנוכחיים. לפעמים התהליך או האוטומציות כבר לא מתאימות, או שיש יכולות שאתם פשוט לא משתמשים בהן. לרוב העסקים שאנחנו פוגשים, משתמשים בפחות מ-5% מהפיצ’רים שהמערכת מציעה.


לא בחרתם CRM עדיין? רגע לפני שאתם סוגרים עם מערכת…

📌 אל תבחרו מערכת CRM לפי פרסומות או מראה סקסי – תתחילו מאפיון מסודר. רק אחרי שממפים את הצרכים של העסק אפשר באמת לבחור את הפלטפורמה הכי מתאימה. ואם אין לכם אפיון – בנו אותו עם איש מקצוע. זה יחסוך לכם חודשים של תסכול בהמשך.


לסיכום

מערכת CRM לא נועדה להיות פיל לבן בחברה. היא נועדה להקל. אבל כדי שהיא באמת תעשה את זה, חשוב ללוות את הצוות בתהליך, להשקיע בהטמעה הדרגתית, ולהבין שלא מדובר רק בטכנולוגיה – אלא בשינוי תרבותי בעסק.

רוצים שנעזור לכם לבנות מערכת שבאמת עובדת בשבילכם?
דברו איתנו ב-RYSE.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​