איך לבחור CRM לעסק לקראת 2025 ?

לינקים שימושיים
אם אתם בעלי עסקים שמשווקים באלפי/עשרות אלפי שקלים בחודש ואתם מנהלים מעל 2 עובדים. אולי אחד מהמשפטים הבאים של הלקוחות שלנו נשמע לכם מוכר : "אין לי שליטה ובהירות בעסק, אני לא יודע מה קורה בשיווק, מכירות ושירות אצלי בעסק – אין מקור אמת אחד, הכל מפוזר בין האקלסים" "אני והצוות שלי מתעסקים בנוהל כיבוי שריפות ועבודה שחורה 60% מהיום" "נופלים לי לידים בין הכסאות, שוכח לחזור אליהם ואני מפספס לפחות 30% מהלידים, אני משלם אלפי שקלים על שיווק בכל חודש ומשאיר כסף על הרצפה" תשאירו לנו פרטים בלינק למאטה לקבלת שיחת ייעוץ חינמית לאפיון העסק שלכם 👇
השקתי מדריך על "איך אפשר לבנות מקום אחד מסודר לנהל ממנו את כל העסק" לגמרי בחינם !
אם אתם מחפשים מערכת שתוכלו לממשק איתה את שאר המערכות בעסק שלכם ולעשות אוטומציות (קסמים), תוכלו להתנסות עם 10,000 פעולות חינם דרך הלינק שלנו במייק :
אם אתם מחפשים מערכת CRM ישראלית עם כוחות על בינלאומיים, תכירו את פיירברי – לשעבר פאוורלינק, הרשמו לקבלת חודש ניסיון חינם!
כלי העל שיאפשר לך לשלוט בכל המערכות העסקיות שלך במהירות מהמקלדת
המערכת המפורסמת והמדוברת ביותר בעולם שנוצרה כחול לבן בישראל – לניהול פרויקטים, משימות, לקוחות ועוד. לחצו על הלינק להטבות שוות :
מחפשים מערכת CRM בינלאומית שאפשר לשלב בה ניהול פרויקטים, עם חשבונאות ומרכזיה ישראלית – כדאי לכם להירשם ולראות את אורגימי, לקבלת חודש ניסיון חינם ליחצו על הקישור עכשיו !
רוצים מערכת דיוור ישראלית ברמה בינלאומית עם אופציות לאוטומציות / הקמת דפי נחיתה / ניתוח מעמיק של מערכי השיווק שלכם במייל, סמוב תיתן לכם את הפתרונות האלה והרבה מעבר. הירשמו דרך הלינק שלנו להמון הטבות שוות!
המרכזיה הטלפונית המתקדמת בישראל, עם יכולות Ai שישדרגו את העבודה היומיות של צוות המכירות הטלפוניות והתמיכה שלכם.
חשוב שתכירו את מערכת הנהלת חשבונות המתקדמת בשוק, מערכת סאמיט, להטבות והנחות לחצו על הלינק
מערכת סליקה מתקדמת, עם אפשרויות אוטומציה מדהימות. קבלו הטבות שוות בלינק :
מערכת מושלמת לניהול משימות, פרויקטים, עובדים ואפילו יכולה לשמש אתכם בתור מערכת ניהול לקוחות. קליקאפ היא המערכת בה מאורגנים כל הפרויקטים שלי לפיתוח העסק והשיווק.
מנהלים אתר eCommerce ומחפשים פתרון שיכלול פופ אפים, מיילים לנטישת עגלה ועוד המון פיצ'רים שווים שישאירו את הלקוחות שלכם בפה פתוח מהשירות שאתם נותנים להם, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בFlashy App :
כמו גוגל שיטס, אבל על סטרואידים. אפשר לבנות כמעט כל סוג מערכת שתרצו עם איירטייבל – CRM, ניהול מלאי, ניהול משימות… וזו רק ההתחלה.
מחפשים מערכת טפסים שנראית טוב יותר מGoogle Forms עם אפשרויות עיצוב ואוטומציה מתקדמות מהטובות בעולם?
רוצים לחבר את העסק שלכם לוואטסאפ? טיימליינס היא המקום : (מומלץ לטכנולוגיים ביניכם)
רוצה לגדול מפרילנסר לסוכנות אוטומציה ? מלא את השאלון הבא כדי להגיש מועמדות :

איך לבחור מערכת CRM שמתאימה לעסק שלך?

אז החלטתם שאתם רוצים להטמיע מערכת CRM. אבל איך בוחרים אחת מתוך כל האופציות שיש בשוק?
יש אינספור מערכות – ישראליות, אמריקאיות, מערכות CRM או מערכות ניהול פרויקטים שאומרים שהן CRM… וזה מבלבל. מאיפה בכלל מתחילים?

אם זו הפעם הראשונה שאתה פה – נעים מאוד!
אני חמי שריימן, הבעלים של חברת רייז. אנחנו מתמחים באוטומציות עסקיות ובהתאמה אישית של מערכות CRM לעסקים. עבדנו כבר עם מעל ל-350 עסקים, החל מ-One Man Show ועד חברות עם עשרות עובדים.

למה כדאי להטמיע CRM לקראת תחילת השנה?

אני בכוונה מצלם את הסרטון הזה רגע לפני תחילת השנה החדשה, כדי שתבינו את היתרון של להטמיע מערכת מראש.
כשהמערכת כבר פועלת ומדויקת עם כניסת השנה, אפשר להתחיל אותה עם דאטה מסודר – לראות את כל התמונה העסקית כבר מה-1 בינואר.
אם מטמיעים באמצע השנה – זה גם בסדר, אבל קחו בחשבון שלא תמיד אפשר לטעון מידע רטרואקטיבי, ואז קשה לקבל תובנות ברורות על העסק.

שלב ראשון: להבין למה אתם צריכים CRM

  • יש לכם המון לידים ואתם לא מספיקים לחזור אליהם?

  • אתם חוזרים שוב ושוב על אותן משימות שאפשר להפוך לאוטומציה?

  • לא רואים תמונה ברורה של מה קורה בעסק – בשיווק, מכירות, שירות, אדמיניסטרציה, פיננסים?

אם עניתם "כן" על אחת מהשאלות – סביר שאתם במקום הנכון.

אבל חשוב גם לבדוק אם זה משתלם לכם כלכלית:
אם אתם עסק קטן בלי עובדים, שמקבל 10 לידים בחודש – ייתכן שלא תצטרכו CRM בשלב הזה, אלא אם כל ליד שווה לכם הרבה מאוד כסף.

שלב שני: לבנות תמונה אידיאלית של המערכת

תדמיינו – כל הלידים נכנסים אוטומטית, הם מקבלים תזכורות ופולו-אפים בוואטסאפ, הכל זורם בדשבורד ברור, ואנשי המכירות שלכם לא מפספסים כלום.
זו התמונה שאנחנו מחפשים לשמוע מלקוחות. פנטזיה של מערכת – או לפחות קצה חוט לרצון.

שלב שלישי: תכונות חשובות שחייבות להיות במערכת CRM

  1. מבנה גמיש – אובייקטים, שדות, תצוגות, מאפיינים לפי הצרכים שלכם.

  2. תמיכה באינטגרציות ואוטומציות – חיבור למערכות חיצוניות כמו טופס באתר, דיוור, וואטסאפ ועוד (API).

  3. נראות ונוחות לעובדים ולהנהלה – מערכת לא רק צריכה לעבוד, אלא גם להיות נוחה, מודרנית וברורה.

  4. גמישות ויכולת לגדול עם העסק – האם מתעדכנת? תומכת באינטגרציות חדשות? תואמת לעידן של AI?

  5. שפת ממשק – עברית? אנגלית? רוסית? חשוב שיהיה ברור לצוות.

  6. תמיכה טכנית – יש למערכת אבא ואמא? אפשר לפנות לתמיכה במקרה של תקלות?

  7. אפליקציה לנייד – חשוב למי שעובד מהטלפון או צריך גישה מכל מקום.

שלב רביעי: לא בוחרים מערכת בלי אפיון

אצלנו ברייז, לא זזים סנטימטר בלי אפיון מדויק ומעמיק.
האיפיון כולל את כל התהליכים בעסק: שיווק, מכירות, שירות, תפעול, אדמיניסטרציה ופיננסים – ומתוך זה בונים אפיון מסודר.

בסיום האפיון תקבלו:

  • המלצה למערכת שמתאימה לכם כמו כפפה ליד

  • הצעת מחיר לבנייה והטמעה של המערכת

מה כולל אפיון מקצועי?

  • מאפייני חובה – שדות, תצוגות, אובייקטים, דשבורדים שחשוב לכם לנהל

  • מאפייני רשות – תכונות נחמדות שיש, אבל לא קריטיות (למשל: חתימה דיגיטלית)

  • חזון קדימה – לאן אתם רוצים שהמערכת תתפתח יחד עם העסק

אם אתם צריכים עזרה – השאירו פרטים ונשמח ללוות אתכם באפיון ובבחירה של מערכת CRM שמתאימה לכם אישית.

שתפו את הסרטון:

הדרכות שעשויות לעניין אותך

קבלו בחינם את ההדרכות הכי חדשות שלנו​